![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
fanstyby.stříbro.cz |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dne 20.11.2006 v 14:00 Krajský úřad Plzeňského kraje, odbor životního prostředí oznamuje, ... že veřejné projednání ve smyslu § 17 zákona č. 100/2001 Sb, o posuzování vlivů na životní prostředí a o změně některých souvisejících zákonů záměru „Optimalizace trati Stříbro - Planá u Mariánských Lázní“ se bude konat v zasedací síni Městského úřadu ve Stříbře dne 20. listopadu 2006 ve 14:00 hodin. Vybráno z posudku: Cílem je dosáhnout vyšších rychlostních parametrů trati, z čehož vyplývá nutnost provést modernizaci stávajících železničních staveb a zařízení, aby odpovídaly parametrům požadovaného zvýšení rychlosti na trati a zároveň i zvýšení bezpečnosti železničního provozu. Jedná se o uvedení stávající železniční trati a souvisejících staveb a zařízení do technického stavu odpovídajícímu evropským parametrům a standardům. V řešeném úseku dojde k celkovému zvýšení maximální traťové rychlosti, pro vozy s výkyvnou skříní až do 140 km/h v úseku km 384,7 - km 388,6, v ostatní části 100 - 120 km/h. Pro klasické vozy rychlíkového typu v současném provedení se traťová rychlost pohybuje od 80 km/h do 110 km/h. Úsek je v současné době jednokolejný a zůstane jednokolejný i po optimalizaci trati. V žst. Stříbro budou rekonstruovány 4 dopravní koleje včetně nového TV, manipulační koleje budou sneseny. Bude vybudováno nové ostrovní nástupiště v délce 300 m, přístup bude zajištěn novým podchodem a bezbariérovou rampou. U koleje č. 4 vznikne nové vnější nástupiště délky 175 m. Dále bude provedena směrová úprava manipulační koleje, zruší se boční rampa, vybuduje garáž pro MÚV, která bude součástí nové technologické budovy. Vlečka BODIT zůstane zachována. Stávající staniční koleje v žst. Milíkov budou rekonstruovány včetně nástupišť ( provedou se jednostranná délky 140 m, nový podchod s bezbariérovou rampou ) a stávající lávky. U dopravních kolejí bude provedeno nové trakční vedení v celé délce. Rozsáhlé úpravy budou provedeny v žst. Svojšín - 4 dopravní koleje a 1 manipulační kolej budou ležet v jiné poloze než dosud, počet dopravních kolejí zůstane zachován. Dále budou zrušeny 2 stávající manipulační koleje. V žst. Svojšín bude místo úrovňového přejezdu proveden nový železniční most (překlene koryto občasné vodoteče) přes přeložku silnice III. třídy a nový silniční most. Stávající silnice III/1992 ve Svojšíně úrovňově kříží železniční tratě Plzeň - Cheb a Svojšín - Bor u Tachov v nepříznivých směrových poměrech. Je navržena v rámci optimalizace trati přeložka silnice a křížení s železniční tratí je řešeno mimoúrovňově podjezdem. Ve všech stanicích budou provedeny úpravy nástupišť, příp. realizována nová nástupiště, chodníky, podchod, rampa či lávka. Ve Svojšíně, Stříbře, Milíkově a Plané budou vybudovány nové podchody pro přístup na nástupiště. Návrh protihlukových stěn: - Stříbro ( 381,85 - 382,20 ) délka 350 m, výška 3 m - Milíkov ( 387,25 - 387,60 ) délka 350 m, výška 2 m - Svojšín ( 390,50 - 391,10 ) délka 600 m, výška 2,5 m - Svojšín ( 390,65 - 390,85 ) délka 200 m, výška 2,5 m - Svojšín ( 391,05 - 391,50 ) délka 450 m, výška 2,5 m Termíny: Zahájení stavby 1.4.2008 Dokončení stavby 31.12.2010 Posudek o vlivu na životní prostředí. Autor: Redakce www.stribro.cz Pro reakci na článek musíte být přihlášen |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Účetnictví a prodejna počítačů Stříbro | Tvorba www stránek Stříbro |