Uživatelské jméno: Heslo: Dnes je 26. srpna 2025
Aktuálně O městě Pro turisty Pro občany Podnikatelé Katalog
fanstyby.stříbro.cz



Hokej ve Stříbře - aktulizace
Dne 29.01.2011 v 17:30


Tří týmy z Domažlicka zavítají do stříbrské arény pod širým nebem.

HC Buldoci Stříbro postupně nastoupí k domácímu zápasu proti:

21.1.2011 Rakon Domažlice (11:4)
22.1.2011 HC Staňkov (7:4)
29.1.2011 Sokol Kanice

Zbývající zápasy začínají vždy 17:30 hod.

Tímto zveme všechny fanoušky věrný stříbrskému hokeji.

www.hcbuldoci.cz

 





Autor: Václav Šůcha



21.01.2011 - 22:21:18
jrewing - Jo ještě než se to tady zvrhne ještě víc, tak bych rád citoval sám sebe\" Pro každého, kdo čte příspěvky jen zběžně - Nemám nic proti zastřešení a vybavení(záchody,šatny,sprchy)zimáku. Jen mi jde o to, zda to lidi chtějí, když i v tomto novém stavu to bude finanční provar.Nejsem mentál, abych nepochopil, že zastřešený zimák bude stát míň peněz, ale stejně bude prodělečný.(To jen aby jsme se vyhnuli nedorozumění)"
21.01.2011 - 22:13:59
jrewing - Pro agbiker: Nějak nechápu, proč si každý vybere z mých příspěvků jen to, co potřebuje a nebere to jako celek. Nevím, jestli máte děti a jak staré, ale obávám se, že na ně máte dost zkreslený pohled. Ano, oni budou sportovat ale překulí se 16-tý rok a(samozřejmně ne všichni) stejně je uvidíte tam, kde jste popisoval. A jestli si představujete, že zrovna Vaše děti budou jiní, než jste byl Vy v těch letech, tak se mýlíte.To, že mi Buldoci leží v žaludku - jak píšete je doměnka velmi mylná. Zrovna tak jste mohl napsat, že miluji myslivce. Jako většina lidí, kteří nesouhlasí s mým názorem pouze vytrháváte slova z kontextu. Sakra proč si myslíte, že všichni budou mít názor stejný? Copak ten komunismus neskončil před 21 lety?
21.01.2011 - 20:57:46
agbiker - Pro pana Jůjinga : Je třeba se na věc kouknout taky z jiné stránky. Dle mého názoru je nejlepší investice do našich dětí. Být zastupitel, dám radši hlas pro zastřešení zimního stadionu, než třeba na poledník, Minoritské zahrady a ostatní pro mě zbytečné projekty. V této diskuzi uvádíte, jak Vás trápí, že město promrhá cca 2 000 000,- ze svého ( značně napnutého ) rozpočtu. Podle mě to jsou dobře investované peníze. Kluziště využívají nejen školy, ale třeba HC Buldoci ( co Vám tak leží v žaludku ) na úkor svého volného času a bez nároku na honorář, trénují malé děti ( v dnešní uspěchané době spíše vzácnost ). Váš názor cituji : „ chceš sportovat, sportuj(máš - li kde) Chceš sbírat známky- sbírej, ale za své “. Je značně scestný. Radši budu podporovat veškeré sportovní aktivity mládeže ve městě, než sledovat, jak se schází na zastávkách, u poledníku, v zahradách,kde konzumují alkohol a kouří cigarety.
21.01.2011 - 15:19:09
jrewing - Kdybyste nepsal odkazy na můj FB veřejně do této diskuze, tak by mé soukromí nikdo nezkoumal. Ten kdo to udělal jste Vy. Ale koukám, že nemá cenu cokoliv komentovat, protože jste dost přesvědčen o své dokonalosti. Tuto diskuzi opouštím. Ne proto, že bych se styděl za své názory, ale proto, že nemá cenu se bavit stím, kdo chce psa bíti......
21.01.2011 - 14:26:12
vsucha - Aha, zajímavý. TAk to si to musíte trochu jinak nastavit.
21.01.2011 - 14:22:44
jrewing - pro pana V. Šůchu - já jsem na odiv nevystavil To Vy jste zveřejnil kontakty -moje. Můj osobníprofil na sociální síti je čistě moje soukromá záležitost a nikoho se neprosím o kontakty. Ani o podporu a už vůbec si nedělám reklamu a ani nic nevystavuji.
21.01.2011 - 14:15:14
vsucha - Nejsem si vědom, že bych Vám kamkoliv lezl a už vůbec ne dosoukromí. Maximálně jsem viděl to co veřejně vystavujete celýmu světu.
21.01.2011 - 14:12:30
vsucha - Pro pana Topinku: Nejsem naštvaný, jen nemám rád anonimní diskuze, ale okud si za svými názory stojíte, tak se přeci nic neděje.
21.01.2011 - 14:12:01
dohovka - pro Ewing:Nikdo nesloužil jako vyzvědač:-))))A myslím,že když jednou píšu pod jedním nickem tak u něj taky zůstanu.Ale nemá smysl tady řešit nick,je to diskuze úplně o něčem jiném.
21.01.2011 - 14:05:53
jrewing - Pro J Šůcha: Vidíte, nemám strach říct svůj názor, ale mám strach z lidí, kteří jsou jako Váš bratr a nakonec mi ještě lezou do soukromí.Proto si lidi dávají nicky-aliasy.
21.01.2011 - 13:54:48
jrewing - Joooo a málem bych zapomněl....Absolutně nechápu, proč jste zrovna Vy na mě naštvaný. Nikdy jsem Vám nic neudělal až na to, že mám jiný názor, než Vy.
21.01.2011 - 13:52:25
jrewing - Milý pane Šůcho. Je mi úplně putna, co si o mně myslíte. To za prvé. Za druhé - nemáte ani trochu soudnosti a napadáte někoho jen proto, že jte někde něco zaslechl.(To je pomluva) To, že tady odkrýváte moji identitu je pro Vás asi životní úspěch, takže Vám to přeji.Tedy to, že jste tak chytrý a s pomocí Vaší kamarádky jste se dopídili až sem(Ačkoliv kamarádka sloužila spíše jako vyzvědač). Nicméně když jste tak drsnej, proč neodpovíte na věci, které jsem Vám na Vašich stránkách napsal? To, že zde zadáváte odkazy na mě a mé články je vaše věc a pro lidi, kteří si to přečtou a přemýšlejí i Vaše ostuda.
21.01.2011 - 12:44:58
vsucha - jrewing alias Petr Topinka ( http://www.facebook.com/profile.php?id=1765121995 ), náš vášnivý dopisovatel diskuzí ( http://www.hcbuldoci.cz/kniha-navstev/ ).
21.01.2011 - 08:57:52
ladislav - nene, klidně dál pokračujte, už sem nic psát nebudu, stěhuju se na idnes :)
21.01.2011 - 08:53:34
honza - Vzhledem k tomu, že se do diskuse zapojil Ladislav, hodlající nás blbé a nevědomé poučovat svými moudry vyčtenými ve finanční rubrice na idnesu, tak já už radši dál pokračovat nebudu :-)
21.01.2011 - 08:41:09
ladislav - Milý Patriku, mě je úplně jedno jestli tady budu nebo nebude mít poslední slovo. Dokonce je mi i úplně jedno co se zimákem nakonec bude, nepotřebuji ho, když chci bruslit, jdu raději na řeku. To proč sem píšu své názory je jen pro to, že by to někomu kompetentnímu mohlo pomoci udělat správné rozhodnutí. Zda ho nakonec udělají nebo ne je mi dohromady šumák, já si jedu svou píseň a k tomu abych se dobře uživil nikoho ze Stříbra nepotřebuji. A o pozadí stavby zimního stadionu také nevím zhola nic, jen dobře chápu souvislosti, chápu tok peněz a také vím co a jak dělat aby to k něčemu vedlo. Toť vše, a teď prosím nějaké tvé moudré komentáře, aby mi to poslední slovo náhodou nezůstalo :)
21.01.2011 - 07:41:38
jrewing - Milý patriku. Jen hlupák chce mít za každou cenu poslední slovo a dle Tvého tykání komukoliv a Tvých inteligentních příspěvků mi přijde, že ještě něco napíšeš
21.01.2011 - 06:49:45
patrik - Pro ladislav: ty o tom, jak se měl zimák postavit musíš vědět hodně, když už víš, jak by se měl kdo zachovat. Já si zas myslím, že si měl projevit větší snahu s vysvětlováním na zastupitelstvu než se tenhle hybrid postavil. Já myslím, že v téhle diskusi poslední slovo mít nikdy nebudeš milánku.
20.01.2011 - 22:51:57
ladislav - Dobře, ještě tedy poslední příklad pro kopretinu a ostatní nechápavé. Představte si, že si koupíte auto, na první pohled dobrá investice, říkáte si, začnete platit leasing, palivo, pojistku a ouha je to na vás nějak moc peněz, pak zjistíte, že jste navíc za stejné peníze mohla mít auto ještě o dost lepší, s výkonějším motorem, koženými sedačkami, navigací a já nevím čím ještě, co uděláte ? Půjdete a dokoupíte tyhle věci aby jste to měla hightech a mohla machrovat ale za cenu toho, že ještě více prohloubíte svůj finanční průšvih nebo si řeknete jsem blbá, měla jsem výběru auta věnovat větší pozornost, příště už budu chytřejší a naopak to s méně vytuněným autem ještě nějaký ten rok vydržíte, zaměříte se na vydělávání peněz, investice a za nějaký čas si to vysněné auto již pořídíte aniž by vás to nějak finančně ohrozilo, stejně takhle je to i s tím stadionem, jen hlupák do toho teď bude ještě strkat peníze když ví, že se to na komfortu bruslařů a potažmu jejich vyšší účasti na ledě stejně nikdy nevyplatí.
20.01.2011 - 20:48:38
kopretina - prostě si myslím, že když už tady stadion je, že by se mělo udělat co nejvíce pro to, aby byl pod střechou..třeba by to přitáhlo ještě víc dětí i dospělých k bruslení, k hokeji...atd...pořád lepší, než neudělat vůbec nic.
20.01.2011 - 20:35:42
kopretina - pro ewing: myslím, že nemáte pravdu:-))) myslím, že ohledně daní má pravdu "onen" pán:-) mějte se
20.01.2011 - 20:05:28
jrewing - Víte, je to tak, že nerejpu. Jen říkám svůj názor, na což mám nárok. To, že je pan Šůcha Váš kamarád neznamená, že nebudu říkat, co chci. Myslím, že s tímto názorem zde nejsem sám. Co byste chtěla. Abych mlčel? A byl stejný jak 50% města? To určitě nebudu.Mě dost zajímá, co se zde děje a dost to sleduju. Nikomu nevnucuju svůj názor, jenom píšu, co si myslím.
20.01.2011 - 19:57:28
dohovka - Nejsem stačí číst:-)
20.01.2011 - 19:55:08
jrewing - Koukám, že jste detektiv paní Gabrielo
20.01.2011 - 19:53:17
dohovka - Pro Ewinga:Dobře nemluvil jste o pomoci,ale o předchozích zkušenostech:-))
20.01.2011 - 19:48:09
jrewing - Pro kopretinu: Daně jsou v mých příspěvcích hodně, to je pravda, ale jen jako odpověď jinému, který se tím ohání. Co se týče daní, nějak jsem se nepokoušel nikoho poučovat. To že jsem pánovi napsal, že daně platí státu a ne městu si myslím je pravda a jinému rozboru jsem se nevěnoval, tak nevím, co myslíte. Je zarážející, že svoji chybu neumíte uznat, ale ostatní to po přečtení pochopí. Pro dohovka - nějak jsem si nevšiml, že bych na Buldokách nabízel svou pomoc, ale pokud jste o tom přesvědčena, nebudu Vám oponovat
20.01.2011 - 19:12:32
kopretina - pro jůůůvinga: daně jsou ve Vašich větách několikrát, pro mecenáše:chodíte tedy do jiných kabin:-)
20.01.2011 - 19:05:01
dohovka - Jednou jsem se takovéhle diskuze zúčastnila a nedopadlo to dobře:-)Ale pan Ewing by se měl zamyslet.Napřed se nabízí na Buldokách s pomocí a teď ryje,no fuj:-)
20.01.2011 - 17:48:35
mecenas - Ladislav má pravdu. Nesmí se zapomínat na to,že bude třeba při zastřešení udělat i parkoviště a přístupové cesty! Kopretino nevím,zda se oblékáte v kabinách TJ,ale těch 35m se dá po gumách ujít. Jsme sportovci,ne... Nezbývá než ukončit diskuzi sloganem nového zastupitelstva "To víte, to máte těžké". Ale už se jim blíží konec 100 dní hájení od voleb. Uvidíme.
20.01.2011 - 17:03:14
jrewing - S tím nejde jinak, než souhlasit.
20.01.2011 - 16:49:36
ladislav - Pokud to tady čte někdo z vedení města a já předpokládám, že ano, radím toto. Ledová plocha je zpackaný projekt od A do Z, to aby to k něčemu vypadalo vyžaduje další investice a samozřejmě na to jednou bude muset dojít, ale nyní je to zcela jistě to poslední co městu chybí, ať se to někomu líbí nebo ne. Co já si pamatuji, tak na nezastřešené ledové ploše se bruslilo odjakživa a nikomu to nevadilo a jak se nám tam líbilo, jenže dneska holt je jiná doba a každý to chce hightech. Přemýšlejte nejdříve o tom kde vyděláte pro město peníze, ne kde je utopíte a ještě k tomu půjčené, na to je vždycky času dost. Je tu X městských nemovitostí, zúročte to, ale ne tím že to prodáte někomu za pakatel ve stavu v jakém to nyní je nebo že najmete investora, aby vše vyřešil za vás a spolkl veškerý zisk, dělejte to sami a tak by se dalo pokračovat na dalších věcech, podívejte se kolik je tu nezaměstnaných, jestlipak někoho z vás napadlo je využít ? dát jim práci a ještě na jejich práci vydělávat, ale ne tak, že je necháte zametat chodníky a ještě do nich peníze cpát to nic nepřinese. Zkrátka od desíti k pěti, jak říkám, učitelé na radnici nám pravděpodobně trn z paty nevytáhnou, ale lidi tohle asi nikdy nepochopí.
20.01.2011 - 16:28:35
jrewing - Milá Kopretino. Nikde nepíšu, že bych byl daňový expert a už vůbec žádné daně zde nerozebírám. Jste zatrpklá a zahořklá stříbřanda, o kterých jsem psal ve svém posledním příspěvku. Nemám Vám co říci až na to, že jste tak impulzivní, že jste si nepřečetla příspěvky pořádně a motáte hrušky s jablkama.
20.01.2011 - 16:18:40
kopretina - A proto tady píšete ty žvásty, a tváříte se jako spasitel..Vás bych tedy ve vedení města nechtěla ani za zlaté prase..ani hlava, ani pata, my snad ani nechceme, aby Vaše vznešenost pro nás něco dělala..a trocha pro zasmání, ano, mám taky ten názor, že ze svých daní sakra platím ty, co si jednou měsíčně přijdou pro dávky,a práci neshánějí...Mno a pokud se za město nechcete stydět, viz Váš příspěvek, pak byste neměl používat označení díra. No a nakonec vy oborníku, to o daních, to máte nastudované opravdu velice špatně.Vaše argumentace jsou neúplné, nepřesné a bohužel nevalné úrovně.
20.01.2011 - 16:06:21
jrewing - Naštěstí pro lidi nic dělat nemusím, protože tady v tom dřevákově platí to, co si myslí jeden jedinec, to si myslí celé Stříbro. Takže stačí říct, že je něco špatně a prostě něco špatně je, i kdyby trakaře padaly. Takže raději se nepouštím do dobrodružství si honit triko někde ve vedení města, či výš. I když těm vládnoucím je to jedno, protože nemají žádnou hmotnou zodpovědnost. To je věc jedna. Druhá věc je ta, že zimák se řeší už ve třetím funkčním období, takže je to asi dost těžké. I kdyby ta radnice moc chtěla, asi prostě na to ty peníze nesežene. A když je nesežene, nemůže logicky stavět. Ale to ti asi Patriku nemusím vyprávět, že?
20.01.2011 - 15:42:42
patrik - No nevím proč tahle diskuse vznikla, když se město rozhodlo, že je to rozumnej nápad postavit umělou led.plochu pro lidi. Tak tu máme ledovou plochu a bylo by rozumný, aby i zázemí(hala) umožňovalo na ni hrát i v době nepřízně počasí, když je doba pronájmu asi tak nějak. Že ano Džejáre nebo jak je to s tím byznysem? Ty bys toho pro lidi moc neudělal co?
20.01.2011 - 13:51:12
honza - Nick Honza používám pořád a kdo je jrewing je mi celkem úplně jedno. A kdyby se hlasovalo pro dostavbu, tak jsem pro (hokej nehraju - moje dítě ano - a na bruslích se sotva udržím).
20.01.2011 - 11:57:14
ali@s - pro J Šůcha : já ho nevyužívám a jsem pro :)
20.01.2011 - 11:55:52
jrewing - O.K. Je to tak, jak říkáte. S tímto názorem se ztotožňuji.
20.01.2011 - 11:53:55
J Šůcha - Pro jrewing.Na tuto debatu jsem reagoval poprvé!Honza je někdo jiný.Určitě bude mnoho názorů na zastřešení.Kdo kluziště využívá bude pro zastřešení a kdo ne tak bude proti.Je škoda jak to tady dopadlo.
20.01.2011 - 11:43:42
jrewing - Trocha pro zasmání - neberte to vážně - Ale když platíte tolik na daních, tak by Vám měli lidi, co jsou na podporách a sociálech chodit domů uklízet a sloužit. No není to pravda? Vždyť je vlastně z těch daní platíte :-D
20.01.2011 - 11:31:18
jrewing - S tím s Vámi souhlasím. Ale to je právě na tom rozhodnutí. Úprava města - Zastřešení zimáku. Je pravda, že úpravu města každý chápe jinak a že z ní žádný finanční zisk nebude stejně tak jako ze zastřešeného zimáku. Je to dvojsečné. Právě proto mi nejde o zamítnutí zastřešení z důvodu, že mě hokej nezajímá a chci uškodit Buldokům, ale proto, že peníze se opravdu dají prošustrovat jinak
20.01.2011 - 11:26:03
jrewing - Pro každého, kdo čte příspěvky jen zběžně - Nemám nic proti zastřešení a vybavení(záchody,šatny,sprchy)zimáku. Jen mi jde o to, zda to lidi chtějí, když i v tomto novém stavu to bude finanční provar.Nejsem mentál, abych nepochopil, že zastřešený zimák bude stát míň peněz, ale stejně bude prodělečný.(To jen aby jsme se vyhnuli nedorozumění)
20.01.2011 - 11:19:29
honza - opět pro jrewing: Tu je trochu demagogie (v lepším případě): samozřejmě neplatím daně 90 mega - taky bych rozhodně nechtěl, aby město zastřešilo stadion jenom pro mě. Předpokládám, že i ostatní uživatelé platí daně. A daně sice platím státu, nicméně město z nich od státu dostává nemalou část, jak jistě víte. Navíc platím třeba již zmiňovanou daň z nemovitosti - která je třeba ve Stříbře vyšší než v Domažlicích (kde je bazen, zimní stadion). Vaše svaté nadšení, že když se nepostaví stadion, použijí se peníze na silnice a kanlizaci bych rád sdílel, nicméně když jdu po Stříbře a rozhlížím se okolo sebe, marně přemýšlím, kam ty peníze vlastně jdou... :-(
20.01.2011 - 11:16:28
jrewing - Do toho, kdo je jrewing Vám nic není. Do teď jste vystupoval jako honza, tak bych se zas tak nerozčiloval. Můj názor je takový, ať jsem jrewing, nebo Jirka Paroubkoic. Trvám si na tom, že 2 mega provaru je spousta peněz ať tam trénuje mužstev, kolik chce. V Domažlicích a Tachově mají bohužel výhodu, že se zimáky stavěli v době, kdy na to buď bylo, nebo nebylo, ale nikdo to neřešil. Koukněte na Sáblíkovou. Olimpijská vítězka, mistrině světa, ale stadion jí nikdo nepostaví.
20.01.2011 - 11:05:22
J Šůcha - Pro jreving: V Tachově nebo v Domažlicích mají extraligu? Jestli nevíte tak kluzište ve Stříbře není jenom pro Buldoky ale využívá ho cca dalších 10 mužstev což znamená cca 150 hráčů který 2x až 3x týdně využívají toto kluziště.Mnohdy některá mužstva ho využívají častěji než Buldoci.Které jiné sportoviště je takto využívané? Bohužel když se o něčem jednalo tak byly vidět a slyšet jenom Buldoci (zatím) a bylo by špatně kdyby mlčeli! A k těm šatnám.Když si mužstvo pronajme zimák v Tachově tak zaplatí 2750,- za 1,5h včetně šaten a mají 100% jistotu že si zahrajou. Ve Stříbře 1800,- za 1,5h ledu,2x šatna 800,- což je dohromady 2600,- a mnohdy se stává že se led zruší kvůli dešti,sněhu atd. Takže šatnu si moc týmu nebere protože potom už si mohou vzít led rovnou v hale a jak jsem již zmiňoval mají jistotu že si zahrají.Aby to jednou nedopadlo že to kluziště by bylo jenom na volné bruslení a nebo se nedělal led vůbec až se dělat nebude muset. To by bylo opravdu smutný!Ale mělo by Stříbro něco nej (nejdražší in-line plochu na světě) A kdo je jrewing? vy se stydíte a nebo bojíte říci svůj názor??
20.01.2011 - 10:38:48
jrewing - Absolutně nechápu, proč po mě stále chcete nějaký cíl, kam by prachy měli směřovat. Co kdyby třeba do úpravy celého vesnico-města? Víte, stále se tady opravuje jen to, co je vidět, ale kam se nedostane oko cizákovo, tam je to středověk. Stále jsou zde místa, kde není kanalizace, silnice jsou na zničení auta a ne na jízdu. Myslím, že bysme se neměli stydět za město, kde žijeme. Tak to je tak nějak alespoň k uspokojení honzy. Když platíte nemalé daně, které mimojiné platíte státu a ne městu, tak určitě chtějte, aby město prodělávalo na vašem koníčku.To je logické. Já zaplatím daně, takže to město zastřeší zimák za 90 mega - to je spravedlivé. Nenechte se vysmát. Zas až tak vysoké daně určitě neodvádíte.
20.01.2011 - 10:22:19
honza - pro jrewing: Pořád dokola omíláte to samé. Do čeho by tedy město mělo investovat dle vás? Město ode mě dostává nemalé peníze ve formě daní, tak je snad normální, že já jako občan požaduji za ty peníze něco zpátky. Chápu, že není možné vyhovět všem a hned, ale tady se postavil nějaký polotovar, který momentálně moc funkční není. Tak když už stojí, měl by se dotáhnout do použitelné podoby.
20.01.2011 - 10:08:59
ali@s - já jen říkám, že v některých městech ledacos funguje líp než u nás a ladislav má pravdu, že by to chtělo na radnici šikovného manažera.
20.01.2011 - 09:53:22
jrewing - A pro ali@s: Je super, když je kde trávit volný čas, ale pokud tady bude zastřešený zimák,koupaliště a další zařízení, budou zde články o tom, proč máte proražené pneumatiky od silnice a proč to silničáři neopraví. Já to vím, proč. Protože nebudou prachy. Všechno se bude cpát do prodělečnejch zařízení. Když už do něčeho ty prachy cpát, tak do toho, co přinese zisk a ne ztrátu
20.01.2011 - 09:50:07
jrewing - To ano, chceš sportovat, sportuj(máš - li kde) Chceš sbírat známky- sbírej, ale za své. Je mi jasné, že bruslaři chtějí bruslit. To mohou i tak, bez střechy. Nikomu netvrdím, že by se to nemělo zastřešit. Jen tvrdím, že jsou to prachy prohozené větrákem. Teď jsem četl rozpočet města a provoz zimáku v této formě stojí ročně 2.200.000kč. Výnosnost stadionu za pronájem je 200.000kč. To jest 2 mega do mínusu. Je mi jasný, že jste všichni rádi, že z Vašich peněz se tady dá bruslit a když chcete, tak ještě platit musíte. Taky je mi jasný, že vy všichni, co chcete teploučké kabinky a hrát si na Jágra, Straku a podobné máte před domem garáž, kterou za 3 miliony zrenovujete a ubytujete si tam zdarma bezdomovce a ještě jim budete chodit dávat najíst. To budou stejně vyhozené prachy, jako je provar tohoto stadionu. Takže ať jsem demagog jakej chci(Ačkoliv mi nepřijde, že bych byl demagog - ale ty cizí slova zní tak zajímavě,co?), uniká mi jakýkoliv přínos zimáku, krom toho, že si člověk zajezdí na bruslích a trochu se hýbe.
20.01.2011 - 09:35:30
ali@s - pro jrewing : co je to za demagogii - vždycky se najde někdo, kdo nebruslí, neplave, nehraje fotbal... tak nebudeme budovat nic a bude to. podle mě, čím více možností využití volného času a sportovních aktivit, tím lépe.
20.01.2011 - 09:19:49
jrewing - A co takhle sauničku a fitko? Kurňa to se tady hraje extraliga? Doporučuji se podívat na film Mystery Aljaška. Výhody zastřešení jsou mi jasné, ale nějak mi uniká smysl. Aby si Buldoci 3x týdně zatrénovali, max 2x týdně hodili mistrák a zbytek týdne tam teenageři chodily bruslit za dvacku? Aby vznikly další dementní funkce, jako správce stadionu, zástupce správce stadionu, zdravotník, rolbista,technik a sekretářka? Kdo ty by platil. Prodělečný stadion? Příspěvky od mladistvých? Město? Jaký přínos tento stadion má pro město a občany, kteří nebruslí a je jim ukradenej, nějakej led? Myslím, že to malé procento, co bruslit chce je fakt dost malé na to, aby se další miliony cpaly do zastřešení. Vždyť je zde spousta podnikatelů, kteří by mohli zastřešení zaštítit. Jo pardon, ale to jsou prašule ze svého, tak se to dneska nedělá.
20.01.2011 - 09:17:15
kopretina - pro mecenas: tak to myslime kazdy jine kabiny. ty co myslim ja, nejsou 5m od ledu a nemaji natazene gumy. Souhlas, zastreseni kvuli usporam
20.01.2011 - 09:09:19
mecenas - Pokud se nemýlím jsou v kabinách TJ natažené gumy a to samé i když jdeme z kabin k ledu. Vím,že by bylo pohodlnější mít kabiny 5m od plochy,ale mně nevadí těch pár metrů přejít. Zastřešení je ale třeba z důvodů úspor energií a zvýšení využitelnosti.
20.01.2011 - 07:58:00
kopretina - pro Pepu: to myslíte ty kabiny u fotbalového stadionu?.))) jako že po betonu a po dlaždicích s bruslí na noze?.))
19.01.2011 - 22:48:35
PU12 - Kluziště...... když už jednou stojí, tak by se mělo maximálně využívat. Vím, že každý má jiné priority. Jak sportovní, tak i jako obyvatel našeho města. Kluziště nebude nikdy ziskové, ale měl by být zájem, aby ztráta byla co nejmenší. A k tomu přispěje i zastřešení - nižší energetické náklady, nebude závislost na počasí a tudíž bude i větší vytíženost, družstva, která jezdí hrát svá utkání do Plzně, Třemošné či jinam, budou hrát ve Stříbře, bude k dispozici delší časové období atd. A teď kabiny. Stávající stav je ten, že jsou využívány kabiny v areálu TJ Baník Stříbro, tedy kabiny v tribuně. A to na základě smlouvy mezi městem a TJ. /Jen tak pro zajímavost, pro rok 2011 ji zatím město nepodepsalo/. Přejde-li celý areál TJ pod město, budou šatny v majetku města, a tudíž bez nájmu.
19.01.2011 - 21:38:42
Pepa - Pro kopretinu: Kabiny, sprchy a záchody pár metrů od kluziště.
19.01.2011 - 20:16:41
honza - pro jrewing: Samozřejmě nepotřebujeme miliony na hokej. Nepotřebujeme je ani na fotbal, bazen nebo koupaliště jsou taky vyhozené peníze. Potřebujeme peníze na důležitější věci. A které to jako jsou? Jako obyvatelé Stříbra platíme např. větší daně z nemovitosti než většina měst podobné velikosti. Co z toho máme? Nic, poslance a senátora... :-(((
19.01.2011 - 19:57:42
kopretina - pro pana Pepu: Které kabiny jako máte na mysli?.)))))
19.01.2011 - 19:29:33
Mila - Pan starosta prý navrhl zrušit rozhodnutí zastupitelstva, které mu ukládá podat žádost o dotaci na zastřešení kluziště, pan senátor prý byl proti a nakonec se hlasovalo, ale nikdo neví, co se odhlasovalo! Víte to někdo?
19.01.2011 - 16:34:49
Pepa - Pro vsucha: Co brání využití stávajících kabin?
19.01.2011 - 16:29:13
Pepa - Zastupitelstvo v pondělí jednalo o zastřešení kluziště.
19.01.2011 - 09:42:50
ladislav - Celý problém tkví v tom, že posledních 20 let jsou ve vedení města obchodně neschopní lidé. Učitel,opilec,učitel a nyní zase učitel. Nový starosta zatím neměl příležitost cokoli ukázat, ale iluze si nedělám. Všichni možná byli šikovní ve svém oboru, ale vedení města potřebuje něco úplně jiného. Manažera, bussinesmena, jenže tihle co něco umí raději budují pro sebe než aby se zabili za 30 nebo kolik tisíc ve vedení města a i kdyby při tom stále podnikali, slyšeli by jen od závistivců, kde to nakradli, proto se do úřadu starosty hrnou jen lidé, pro které je to finančně výhodnější než jejich stávající postavení. Dokud to tak bude, bude Stříbro díra s dluhy, ale nestěžuji, mám možnost jako každý ucházet se o post starosty a něco změnit, ale nechci, bohužel. Jen poradím těm co vedení jsou a mohou něco změnit, zaměřte se na vydělávání peněz, investujte zpočátku jen a jen tam, kde to přinese zisky, nikam jinam, jinak se z toho nevyhrabeme. Pak bude možnost stavět si pěkný zimák, bazén atd... o mnoho snazší.
19.01.2011 - 08:52:26
ali@s - podívejte se třeba na tachov - každej řekne, jaká je to díra, ale mají krytej bazén, budou mít i novej venkovní a krásnej moderní zimák. tak mi neříkejte, že stříbro nedělá něco špatně. mám pocit, že cokoli se tady začne budovat, udělá se napůl nebo úplně na nic. a to nás teď čeká oprava náměstí. :(
19.01.2011 - 08:41:02
jrewing - Ano, chápu, ale snad si nemyslíte, že by město mělo cpát miliony do soukromého klubu, který združuje cca 20 lidí a mnohem důležitější opravy a nápravy budou čekat? Nevím, ale myslím, že i ty myslivce to zajímá, protože pokud Vám opraví zimák, myslivci nebudou mít peníze žádné, protože na ně nezbude
19.01.2011 - 08:40:57
jrewing - Ano, chápu, ale snad si nemyslíte, že by město mělo cpát miliony do soukromého klubu, který združuje cca 20 lidí a mnohem důležitější opravy a nápravy budou čekat? Nevím, ale myslím, že i ty myslivce to zajímá, protože pokud Vám opraví zimák, myslivci nebudou mít peníze žádné, protože na ně nezbude
19.01.2011 - 08:22:14
vsucha - Pro jrewinga: Klub jsme založili až rok po vístavbě areálu. Iniciativa nepřišla od hokejistů, ale od přestavitelů města. Bohužel výsledek je hodně daleko od jejich slibů. http://www.stribro.cz/bread.php?id=24 http://www.stribro.cz/bread.php?id=467 A kdo jiný by se měl ozvat, než ten kdo toto zařízení používá. Asi nečekáte, že to bude trápit myslivce.
19.01.2011 - 08:02:26
jrewing - Já si myslím, že město potřebuje peníze nacpat do důležitějších věcí, než je stadion. Absolutně nechápu, proč by mělo stadion zastřešovat a dělat zázemí s kabinama.Na tu rybníkovou ligu, co se zde hraje si myslím stadion dostačuje. Pokud byste chtěli komfort, tak si ho plaťte ze svého.Když se zajdu kouknout, kolik dětí bruslí za 20kč, ani se nedivím, že ty peníze na provoz následně na vylepšení nejsou.Já taky založím bobový klub a budu na radnici řvát, ať mi postaví dráhu. Bude to asi to samé. Chcete hrát hokej? Tak se starejte. Jsou zde důležitější věci, než zimák.
18.01.2011 - 23:08:17
georges - A to není jen se zimákem,kam lidi jezdí.S bazénem je to samé.Pomalu v každé pr.. je bazén jen ve Stříbře pořád nejsou peníze.Ve Kdyni je také a ta má jen 5000 obyvatel.Je to ostuda.Omlouvám se že jsem odbočil od zimáku.
18.01.2011 - 11:28:36
vsucha - V sobotu jedeme s žáky hrát do Nejdku, kde v létě zastřešili stadión. Když jsme tam byli v březnu 2010 tak měli otevřený stadion s normálním chlazením + šatny. Nyní zůstáváme zase široko daleko bez střechy. Dnes se nedivím, že většina lidí co hraje ve Stříbře hokej, si raději zajede do Plzně, Tachova či Domažlic. Nemá-li se hráč, kde převléci, vysprchovat a navíc neví jestli si vůbec zahraje, nemluvě o kvalitě ledu, který se nedá celou sezónu udržet za daných podmínek (cca 30 let stará rolba). S žáky hrajeme dnes hokej jen doplňkově. Jinak se věnujeme hokejbalu, ten se dá hrát i na asfaltu.
18.01.2011 - 10:29:37
ali@s - taky je mi líto, že to se slavnym stříbrskym "zimákem" tak mizerně dopadlo.
18.01.2011 - 10:14:03
vsucha - Pro ali@se: Co člověku zbývá, když nechce být sprostý. Děti se na tréniku převlíkají v jedný pidibuňce nebo venku, nikdo sem nechce jezdit. Nemluvě o rozmarech počasí. Všichni aktéři od toho dali ruce pryč. Je po volbách, tak wocogou.
15.01.2011 - 15:48:47
PU12 - Právě že otevřenou...... Asi bude k využití jako plavecký bazén. HOkeji, adieu........
13.01.2011 - 09:08:47
ali@s - Stříbrskou otevřenou arénu - pěknej eufemismus :)



Pro reakci na článek musíte být přihlášen
Účetnictví a prodejna počítačů Stříbro | Tvorba www stránek Stříbro