|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
fanstyby.stříbro.cz |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
. . . Je to vlastně skvělý marketinkový tah, umístěný skoro doprostřed mezi vánoční a velikonoční konzumní klání.. Kupte, darujte( nakoupené), věnujte, překvapte.. své zamilované hřímají nejen obchodníci, ale i všecka bulvární media, čímž nám nechtěně prozrazují svoji propojenost s konzumem, byznysem a drsnou honičkou za zákazníkem.., ale abychom si rozuměli, nemám nic proti zamilovaným, je to krásný stav dvou lidiček, který je docela vyjímečný a patří mezi veliké a vzácné lidské vlastnosti, ne každý je ovšem schopen se zamilovat doopravdy a také opravdická zamilovanost je pro některé hlubší povahy vzácné koření, které život dává jen zřídkakdy.. Že byl tento tzv. svátek implantován z kapitalistické ciziny i k nám do Česka je pochopitelné a dá se pochopit. Globální globalizace se nevyhne ani českému ostrůvku a ZISK je hodnota nejvyšší. Ten svatý Valentýn je vlastně strhující název pro marketink. Ale obchodovat jedním z hlubokých lidských citů a to napovel, mi přijde jako naprosto zvrácené. Pro obchodníky a jejich marketikové posluhovače a noshledy mám ovšem jednu dobrou zprávu. Církev má ještě mnoho dalších svatých a jejich využití na sebe jistě nenechá dlouho čekat.. Všem, kteří se mají rádi a jsou třeba zamilovaní přeji hezké dny plné slunce, nejen v přírodě, ale také v duši. Také jim přeji, aby až je zamilovanost přejde, se stali nejen třeba manžely, ale i přáteli, což se vlastně ani nevylučuje.. Dne 14.02.2016:Jan Picka 14.02.2016 - 18:31:00 onza - Pozn. nafoceno dne 14.2.2016 ve volné přírodě Pro reakci na článek musíte být přihlšen |
||||||||||||||||||||||||||||
| Účetnictví a prodejna počítačů Stříbro | Tvorba www stránek Stříbro | |||||||||||||||||||||||||||||