Uživatelské jméno: Heslo: Dnes je 25. března 2026
Aktuálně O městě Pro turisty Pro občany Podnikatelé Katalog
fanstyby.stříbro.cz



Lidl Rákosníčkova hřiště


Užijme si slunečný den, ideálně nějakým výletem. A večer pošleme poslední hlasy pro naše město :o)

Vážení spoluobčané, i v letošním roce společnost Lidl rozjíždí projekt Rákosníčkova hřiště.

Od 9.2. do 8.3.2015 bude probíhat hlasování, které rozhodne o tom, kde v letošním roce vyrostou dalších 10 hřišť. Hlasovat je možné na www.lidl-rakosnickova-hriste.cz i na facebooku Lidl Česká republika.

Myslíte si, že si od pondělí 9.2. naleznete každý den několik minut na vyplnění hlasovacího formuláře? Čím více se nás pravidelně každý den zapojí a využije obě možnosti hlasování, tím větší šanci máme.

Veškeré podrobnosti naleznete na uvedených webových stránkách a FB.

Dokážeme se spojit pro dobrou věc a hřiště v našem městě si „vyhlasovat“?

Pozvěte své známé a přátele k hlasování a najděte si každý den chvilku času na hlasování.

Děkuji.

Jak si vedeme, můžete vidět zde: https://www.lidl-rakosnickova-hriste.cz/vysledky/





Dne 08.03.2015:Bc. Karel Lukeš


12.03.2015 - 20:23:24
zazakr - pro lutia1 - Pavla Roháčová, i pro ostatní zvědavce
12.03.2015 - 19:40:03
jujina58 - Vážně miluju anonymy , který dokážou svůj názor napsat jen pod přezdívkou , ale aby se na rovinu představili to ne :D Copak je to takový problém se pod svůj příspěvek podepsat ? Bylo by moc fajn vědět s kým máme tu čest :) S pozdravem Bohuslavická Klára
12.03.2015 - 19:39:03
lutia1 - Pro zazakr-Lucka Dvořáková já ho klidně napíšu.A co vy?
12.03.2015 - 19:28:12
lala - Je to marny, je to marny, je to marny... Sbohem pani Mala.
12.03.2015 - 19:20:03
Jita Mala (ml) - Lala: nevím z jakého jste města,jestli ze Stříbra nebo od konkurence. máme potvrzené že Chlumec nas po ukončení hlasování nahlásil na Lidl,udal nás že podvádíme a že si přeje abychom byly pečlivě překontrolovány. Nemám ani jeden dukaz že Chlumec podváděl,a ani to neříká. Třeba mají opravdu štěstí a dokázali se lidi spojit:)Je nám to už jedno,to hřiště všem třem městům přejeme,jen nás mrzí to,že máme informace veškeré o tom že jiná nejmenovaná města také podváděli( mimochodem my bychom nikdy nezačali s hlasovou histerií kdyby každý dokázal hlasovat fér)...Stříbro bylo v poctivém vedení dlouho a to ví všichni. :) ale jak říkám,je to za náma,nic se s tím dělat nedá a my rozhodně nebudeme kopat kolem sebe,i kdybychom mohli a máme i zjištěné info o tom ,že bychom přes Lidl kopat mohli. Proč? abychom brali hřiště jiným ,,DĚTEM?"... neee dospělým,kteří nás pomlouvají po stránkách atd...:) je to prostě o dětech,mohli si na něm hrát Stříbrské děti ,ale osud to chtěl tak že ho mít nebudeme.
12.03.2015 - 19:10:01
lala - Praskaci? A tuto informaci mate nejak potvrzenou? Evidentne nemate ani ahnung o tom, jak probiha internetove hlasovani a jak snadno se daji poznat falesne hlasy. A zklamu Vas. Vase vcerejsi i dnesni aktivita prisla vnivec, hlasovani bylo ukonceno pred tremi dny...
12.03.2015 - 19:00:38
jita.mala - Já mám svědomí čisté na rozdíl od jiných. Já jen poukazuji na to,že se našli práskači,aby upozornili na jiné a veškerou pozornost strhli na nás. O to jde ! Že nebyl na všechny stejný metr !!! A kdyby jste si přečetl výše uvedené ... tak vám to zkopíruji .... ale jestli Vás to zajímá, tak jsem včera obeslala všechny firmy v adresáři mé soukromé i firemní( cca 600 lidí)se žádostí o pomoc, dále dnes všechny lékárny v Západních Čechách ! Takže si vlezte do svého svědomí, zda jste alespoň pro Stříbro udělat Vy to, co já !!! Ale končím tady, protože mi nestojíte za můj čas a také se zde nemusím obhajovat před nějakými anonymy.A vážím si jen lidí, kteří mají svůj názor, za kterým si stojí,ale umí se pod něho i podepsat !!!
12.03.2015 - 18:51:09
zazakr - pro lutia1 - jaké je Vaše ctěné jméno ?
12.03.2015 - 18:44:46
lala - Ano pani Mala. N ejdal skutec ne dosli ti, kteri byl i po ctivi. A proto jim neodecetli tolik hlasu jako Ag. Citujete sice hezky, ale uplne k nicemu. Totiz, pokud nekdo nekomu posle treba tisic adres, napr. adres jednotlivych pracovniku velkeho podniku a dobrovolnici pak tyto emaily registrovali, neni to nic proti pravidlum, pokud vlastnici techto schranek email nasledne porvrdi. Narozdil od treba od 10 minut emailu. No nic, jsem rad, ze se ozvala potrefena husa...
12.03.2015 - 17:57:07
lutia1 - Miluju takový lidi co uráží ostatní ale nemaji odvahu to udělat pod vlastním jménem!!zazakr,otisk.....
12.03.2015 - 16:26:39
jita.mala - S poctivostí nejdál dojdeš !!! A je to tady !!! :-) Nehvizdy ! Martin Hejtmanek- Pokud by nekdo mel dostatek casu na vyplnovani, muzu nabidnout par stovek/ticic mailu. O potvrzeni z emailu se pak postaram. Jenom nemam cas na vic jak cca 100 hlasu/den Radovan Tomšů Marťas, já jsem nemocný doma, tak klidně ještě stovku zvládnu.Nicol Živná I já se hlásím - jsem doma na MD, tak klidně budu vyplňovat 1 hod · Hana Hlavičková hlásím 38 hlasů + pár přes gmail.com, tak za půl hoďky uvidíme Hana Hlavičková hlásím 38 hlasů + pár přes gmail.com, tak za půl hoďky uvidíme Včera v 9:31 · To se mi líbí · 4 Miroslav Socha Přidal jsem dalších 20 hlasů, večer ještě nekončí Zítra bych mohl udělat 100 O víkendu to jde, když je na to čas.. 28 únor v 19:48 · To se mi líbí · 5
12.03.2015 - 14:43:24
Jita Mala (ml) - Jsme taky mamky od dětí,a přejeme to všem mamkám,který to vyhráli pro svoje dětičky a je jedno ,že my ne. My to přiznáme,není o dospělích lidech ,kteří za to všemožně bojovali ale o těch dětech co si na těch hřištích budou hrát. A my tady ve stříbře,myslím máme dostatek hřišť a nic víc s tím nenaděláme. :) Spojili jsme se? ano spojili.To je na tom to nejvíce pozitivníí!:) tak že ,jestli si někdo myslí,že jsme neštěstím bez sebe? ne není důvod. :)
12.03.2015 - 14:19:34
Jita Mala (ml) - omlouvám se za překlepy,sedí na mě dvoulettá dcera.
12.03.2015 - 14:18:59
Jita Mala (ml) - Otisk?:D mě neurazíte:D:D... heledte,já si můžu mít kolik chci emailů:D i 1000!! je to moej osobní věc a spát si to také mužu kamkoliv... zde jde o to,že jsem dal někdo příspěvek o g mailu. Chlumec jakože asi poctivý hlasující se naštvali a měli důkazy pouze o nás. My zase zkopírované důkazy o Nehvizdech. Kde veřejně píší jak má možnost člověk na něj naposílat 1000 hlasů ale dle času atd...:) víte,vy co jste pro to nic neudělal mě nenaštvete,tady nešlo nakonec ani tak o to hřiště ale o to že se neskutečná parta a skupina užasnných lidí spojila a hlasovala,travila u toho čas a já věřím ,že město pro naše děti udělá co bude v jeho silách..:) ted se má prý opravovat hřiště za gymplem,tak to je užasné si myslím a plně se s tím spokojíme...:) prosím,neurážím vás tak mě taky neurážejte. Děkuji
12.03.2015 - 14:04:15
otisk - Tak Jíťa Malá chudák má v háji otisky prstů od hlasování,400 hlasů deně je fakt porcička a nakonec 4 místo.Takže je bez prstů úplně zbytečně.Jestli ona nemá vymeteno i jinde.Chlubit se,jak si vesele podvádí na ofic.stránkách města,to nevypadá zrovna na osobu alespoň průměrné inteligence.
12.03.2015 - 13:57:19
šmoula - Mrzí mě to, že to tak dopadlo, ale dobře nám tak. Gratuluji výhercům a klobouk dolů na to jak jsou oproti nám malí, jak uspěli. (měli i dobrou taktiku ;-)) Je jen vidět že na menších obcích prostě lidi umí držet mnohem víc při sobě a nehází si tam tak klacky pod nohy. A nenadávají na město že ho samo nepostaví. Přitom stačilo málo a mohli se o něj zasloužit sami občané a město ani je to nemuselo stát ani korunu. Stydím se jakou máme zase vizitku u ostatních. Vyčůranost se holt vždycky nevyplácí.
12.03.2015 - 13:10:51
cmuchis - Gratulace k 4.místu. Je v hlasování vidět kdo podváděl a kdo ne třeba příští rok vyhrajete když Vám ubyla konkurence.
06.03.2015 - 21:42:11
morrest. - Zmlkni už, Františku :-)
06.03.2015 - 19:25:15
Mathias - For morrest: Dnes budete mít pravděpodobně večeři při svíčkách. Podařilo se vám tady totiž už několikrát se pochlubit, jaký jste to vlastně skvělý člověk, skvělý rodič a jak úžasný máte život. A k tomu všemu si ještě dokonce najdete čas dřístat neustále v diskuzích, zakládat blogy k tomu, aby jste zjistil mou identitu, či dokonce žebrat o můj mail v redakci stribro.cz. Jste tak skvělý, neuvěřitelné. Paní Malou už nemá smysl komentovat, snad jen dodám, že by to chtělo ještě víc vykřičníků, možná i zapnout capslock. Lidé z nehvizd opět zabodovali a to tím, že disponují mnohem kultivovanějšími lidmi nežli Stříbro. Smutné.
06.03.2015 - 11:41:43
jita.mala - Mathias,o pokřiveném charakteru zde s Vámi nehodlám diskutovat, to si čtenáři obrázek udělají sami.Vy máte zatím jen plnou pusu keců a skutek utek! Je zajímavé, jak přesně víte, co já dělám za podvody !!! (mohla bych Vás za to žalovat !!! ), ale jestli Vás to zajímá, tak jsem včera obeslala všechny firmy v adresáři mé soukromé i firemní( cca 600 lidí)se žádostí o pomoc, dále dnes všechny lékárny v Západních Čechách ! Takže si vlezte do svého svědomí, zda jste alespoň pro Stříbro udělat Vy to, co já !!! A koneckonců, mě to hřiště může být ukradený, já tam se svýma dětma chodit už nebudu a nemusím se tam setkávat s takovými, jako jste Vy. A pro svoji vnučku si můžu vybudovat nadstandartní hřiště na své zahradě se všemi prolejzačkami na jaké si vzpomene. Takže Vy si klidně jezděte do Nehvizd a jenom Vám můžou lidi poděkovat !!!Já udělěla pro ně maximum. Legálně !!!! Vy ani to ne !A Nehvizdy chválím za jejich soudržnost,že táhnou za jeden provaz a jim to hřiště ze srdce přeju. Oni si ho zaslouží!!! To tady bohužel ve Stříbře chybí, tady se umí jen kecat!Ale nevzdávám se, hlasuji dále pro Stříbro !!!
06.03.2015 - 10:26:45
obcanag - zazakr : Souhlas a facka pro ty kteří hlasují poctivě pro dobrou věc. Až společnost Lidl vyřadí vedoucí tři místa, tak vám tady poděkujeme všichni.
06.03.2015 - 10:21:42
morrest. - Pro Perseidu: Za volantem mě viděl samozřejmě Mathias. Nemohu si dovolit být "neradioaktivní", pracuji 60 hodin týdně, starám se o 5 dětí a manželku, každý pracovní den mám naplánován na čtvrthodiny, víkendy trávím po závodech a prací. Lidem říkám vždy to, co si o nich myslím a na jednání v rukavičkách se opravdu nehodím. Ale jak jsem psal, je to má volba, tělo má jít do hrobu zhuntované, tak se o to snažím. To nejdůležitější, na čem opravdu záleží, jsou právě ty děti. Tak hlasujte, ať to neprojedem... :-)
06.03.2015 - 08:53:06
zazakr - Co dovede z lidí udělat jedna soutěž, chce se mi z toho zvracet, jen tak dál, ať celá republika vidí co jste tady zač.
06.03.2015 - 06:58:11
perseida - morrest: P. Matůši, již jsem nechtěla reagovat, ale nedá mi to:-))) Myslíte, že "dle druhého řídím", je vydedukováno z mého příspěvku? Pak vězte, že tak jak byl Váš příměr obrazný, tak má odpověď také:-))) Oceňuji Vaši starost o Vaše děti, oceňuji i to ostatní pro ostatní děti, jen jste na můj vkus prostě moc "radioaktivní" toť vše:-))))) Ale je to Váš způsob života a neberu Vám ho. Oceňuji i snahu vyburcovat lidi a požádat je o hlasování, i když trošku zvláštní cestou, buď již. mějte se fajn, a hlasy posílám samozřejmě z mailu a FB dál:-))
05.03.2015 - 23:06:32
morrest. - Pro Mathiase, děkuji za poklony, jen to prosím už nepište před zrcadlem, dáváte do toho i značnou část sebe a to je celkem hnus. Jinak s tou obrazností a semaforem je to fajn, příště zkusím něco méně inspirativního, podle jednoho běhám přes přechod, podle druhého řídím.... Hmm zajímavé jak fungují Vaše myšlenkové pochody.
05.03.2015 - 21:26:55
Mathias - Paní Malá, mé příspěvky byly směrovány ke čtenářům, kteří oplývají alespoň nějakou inteligencí, kteří umí diskutovat slušně a bez neustálého napadání a kteří chápou smysl sdělení. Po přečtení těch všech vašich dřístů sama vidíte, že ani do jedné z těchto kategorií nezapadáte. Tudíž vás se mé psaní netýká. Jíťo, ale něco musím ocenit, máte vzácnou charakterovou vlastnost: ukládat si do bonzbloku, co si píší obyvatelé a soutěžící z jiného města na facebooku a zde to kopírovat...a přitom sama děláte v podstatě ty samé šméčka při hlasování. Ups, teda akorát to slovo "vlastnost" bych nahradil výrazem "vada". Co se týče pana moresta, tak už asi jedinné: až nějaký pseudodrsňák a cynik, který ignoruje hloupá a nesmyslná pravidla a který nehodlá čekat na zelenou srazí na přechodu jeho ratolest, pak možná nastane doba, kdy přehodnotí svůj pokřivený pohled na svět. Otázkou ovšem zůstává, zda tohle vůbec dokáže sebestředný duševní mrzák pochopit.
05.03.2015 - 09:15:17
A.Kvacova - Na použití jednorázového emailu, který vás chrání před nevyžádanou poštou nevidím nic špatnýho. Jestli se někdo rozhodne hlasovat každý den stokrát, je to jenom jeho problém a zodpovědnost. Hlasovat za den stokrát se dá i bez jednorázového emailu.
05.03.2015 - 09:10:29
perseida - morrest: drsňák?.)))) ale:-))))...no a jestli učíte i své děti, že pokud svítí červená a nic nejede, přecházíme, tak to se mi nezdá moc dobré. Není to tak dlouho, co jsem jela k poště, měla zelenou, u přechodu dítko, červenou a asi mělo pocit, že nic nejede:-))) vlítlo mi tam dva metry před auto, naštěstí u přechodu VŽDY zpomaluji, zelená, nezelená:-)) Jinak hlasovat hlasuji, každý den, jednou z mailu, jednou z FB. Pobavit jste mě moc nepobavil, nevadí, hezký den:-))
05.03.2015 - 07:01:32
morrest. - Tak nějak nevím, co chcete. Život není fér, já hledám způsob, né důvody proč to nejde. To, že se řídím tím, že účel světí prostředky a vychovávám tak i těch nemnoho ratolestí, co mám doma, je jen naše věc. Nevím, proč bych měl čekat, až na semaforu blikne zelená, když nic nejede. Hloupá pravidla a nesmyslné zákazy prostě ignoruju, stejně jako mnohé názory svého okolí. Mám svou vlastní životní cestu, kterou se snažím naplnit. Jsem sarkasta, cynik a drsňák, kterej nemá problém před druhým obhájit svůj názor a naplno říct, co si o druhém myslí. Pokud jsem Vás tím pobavil, tak zkuste trošku hlasovat, potřebujeme to jako sůl. Děkuji MM
05.03.2015 - 07:00:20
jita.mala - Nechápu, proč si tady neustále berete starostu do úst !(napsala bych do huby, ale jsem přeci slušná ženská ). Ten přeci nezodpovídá za chování všech občanů. To ani Vy nejste dobrá vizitka pro Stříbro, jak se chováte. A Vám to přeci udělá radost, že budete moci se svým dítětem jezdit do Nehvizd na hřiště, tak to neřešte !
04.03.2015 - 22:55:52
Mathias - Největší fór by byl, kdyby Stříbro přišlo hřístě díky tomu, že se někdo sažil podvádět. To bude pro starostovu iniciativu pěkná vizitka. :( Lidé s pokřiveným charakterem berou podvod jako normální běžnou věc, proto se tady bez zardění plácají do prsou.
04.03.2015 - 22:39:34
perseida - Tak jsem to nemyslela, tady je více lidí co plácají a píšou nesmysly. Spíš bych ubrala na těch snahách to různě technicky obejít, protože když to tady p. morrest napíše jako jak na to, stejně tomu x lidí nerozumí. Nešla bych cestou "když vy 2. patro, tak my to potáhneme do 3. patra". Kdo chcete a můžete, pojďte, prosím, hlasovat normálně. Děkuji
04.03.2015 - 22:35:31
Mathias - Matúš je klasickej narcis. Rád se plácá do prsou, jakej je pašák. Pravděpodobně se miluje. je to miláček.:)
04.03.2015 - 22:33:23
ondras. - jita.mala: ale podle mě to, že někdo poskytne sadu emailových adres, na které se rozešlou žádosti o hlasy není problém. beztak to ty osoby v těch emailech musí nakonec potvrdit sami ... třeba ve velké firmě si dovedu takovou podporu představit.
04.03.2015 - 22:22:58
perseida - morrest: já vám to neberu, já osobně hlasuji ze své adresy a z FB jednou denně, mí rodinní příslušníci také...vím, je to málo, ale je... pane Matus nezlobte se na mne, a nechci tady rozdmýchávat plané diskuse, ale kdykoliv čtu zrovna Vaše příspěvky, přijdou mi, jako kdyby jste se pasoval na ředitele zeměkoule:-)) ale je to můj dojem , prostě tak na mě působíte jak tady, tak v reálu:-) ale není to myšleno ve zlém...to co mi spíše vadí, je do vás třeba toto....ciruji "04.03.2015 - 18:06:56 morrest. - Dobrá práce, také jsem tomu nepatrne pomohl, a Stříbro vede, asi kouzlo :-)".....ta ironie v tom "asi kouzlo" čpí na kilometry daleko.Přeji vám hezký večer, já budu do konce soutěže posílat hlas a doufám, že se to povede přesně v linii pravidel:-)
04.03.2015 - 22:16:21
morrest. - Pro Perseidu: Tak rozboru, který podpoří toto řešení se nedočkáte, pokud ty hlasy zahodí z důvodu, že e-mailová adresa je již neplatná nebo pro charakter té služby, mají na to dle pravidel nárok. Strojově by to snad vapadnout nemělo, je to přece jen ruční práce a technické limity to nepodstřelí, na druhou stranu mi v pravidlech nepříjde, že by bylo zakázáno hlasovat z dočasné adresy, jen bych řekl, že jim ta data budou marketingově tak trochu nanic. Takže celkem vzato hlasuji i ze všech svých běžně používaných adres, dočasných e-mailových služeb je po netu taky celkem dost, tak by bylo vhodné se o ně trochu rozdělit, tan gmail je také good řešení, ideální by bylo, aby hlasovalo více lidí, snad to ještě pár dobrovolníků nakopne k akci...
04.03.2015 - 22:07:38
jita.mala - Info z FB- Nehvizdy ! Martin Hejtmanek- Pokud by nekdo mel dostatek casu na vyplnovani, muzu nabidnout par stovek/ticic mailu. O potvrzeni z emailu se pak postaram. Jenom nemam cas na vic jak cca 100 hlasu/den Radovan Tomšů Marťas, já jsem nemocný doma, tak klidně ještě stovku zvládnu, tak mi ty kamarády teda pošli a hlavně, ať to pak všichni potvrdí. Napiš SZ. Nicol Živná I já se hlásím - jsem doma na MD, tak klidně budu vyplňovat 1 hod · Hana Hlavičková hlásím 38 hlasů + pár přes gmail.com, tak za půl hoďky uvidíme
04.03.2015 - 21:22:44
perseida - Dobrý večer, hřiště strašně moc přeji, sama denně hlasuji, ale nejsem si jistá po přečtení pravidel od Lidlu, tak jak pise pan ondras, zda rady typu p. Matúše jsou to pravé ořechové. Já vím, že to zřejmě dělají na tyto rady lidi u nás , i v těch jiných městech, jako i vím, že mi pan Matůš určitě učiní sáhodlouhou přednášku s nějakým IT rozborem proč je to vlastně OK, ale obávám se obávám, aby pak tyto hlasy nebyly odečteny, nedej Bůh, diskvalifikace. Nepřeji to samozřejmě hlavně Stříbru a dál denně posílám hlas ze svého mailu a z facebooku. Hezký večer
04.03.2015 - 20:31:30
ondras. - jita.mala na to jsem malý pán ... ale ostatně tady přeci vůbec nejde o hřiště pro děti, jen o marketing a zviditelnění se. Na druhou stranu hřiště za 1,5 zadarmo nikde nenajdete.
04.03.2015 - 20:29:06
jita.mala - Ještě něco pro ondras. :-) ...Zkuste vedení LIDLu navrhnout,že by udělali nejlépe, kdyby v každém městě,to jedno hřiště postavili a vyhnuli by se takové šaškárně, která spíše Lidlu škodí.
04.03.2015 - 20:19:14
jita.mala - Mám uloženo Petr Maizner z Nehvizd, jak krásně radí, jak podvádět, aby předběhli Ag , že na Vítkov a Chlumec nemají šanci !!!Počet obyvatel Nehviz -2012 -2224 , Chlumec - 5372 , Vítkov - 6000 !!! Tak proč se diví, že jsme nejlepší ??? Ale jestli chtějí radu, jak se to dělá tady, že jsme tak dobrý, tak ať si vezmou databázi všech emailových adres co mají v přátelích a vypisujou to za ně jako blbci, tak jak to dělám já a moje dcera a mnoho dalších ! Jim jen chodí denně jeden email, který jen odkliknou. Je to pro ně jednodušší, nic nemusí pracně vypisovat a jen odkliknou denně jeden příchozí email ! Tak se to dělá v Ag pane Maiznere !!!Ale jak jsem se dočetla, Vy máte gmail.com pěkně zmáklej !!!
04.03.2015 - 20:18:01
ondras. - Zdravím, je super, že tu lidé tak pěkně hlasují, jen tak dál. Jenom jedno upozornění. Sám pracuji v Lidlu a tudíž mohu potvrdit, že po uzavření hlasování bude až do samotného vyhlášení výsledků probíhat kontrola hlasování a platných hlasů. Z toho vychází, že hlasování pomocí podobných nástrojů jako jsou 10-minutes maily apod. není úplně ideální, protože by se to mohlo obrátit proti nám, hlasy by mohly být odečteny a o to více kontrolovány a o hřiště přijdeme :( Tento způsob získávání hlasů je totiž velmi jednoduše rozpoznatelný, do toho jsou tu další identifikace jako IP adresy apod.
04.03.2015 - 19:58:03
Gustaf - A.Kvacova: nemusíte čekat 10minut. stačí zmáčknout na odkaz Získat nový mail....a ihned máte dálší. Za 5min jsem měl 10 hlasů odeslaných....
04.03.2015 - 19:57:58
fajda - No Nehvizdy si nás pěkně hlídají :-D nějak jim lezime v žaludku :-) však oni mají taky přístupnou stránku, kde je zase navštěvujeme my. Jejich rada z Gmailem nebyla špatná. Oni říkají, jak my nehrajeme fér, ale oni??? :-D
04.03.2015 - 18:59:39
ladislav - morrest to rozštípnul, super tip ... ale zdá se že ty města za námi už ten fígl znají taky :) ... no tak jenom už vydržet, cílová rovinka ..
04.03.2015 - 18:06:56
morrest. - Dobrá práce, také jsem tomu nepatrne pomohl, a Stříbro vede, asi kouzlo :-)
04.03.2015 - 17:53:34
jita mala (ml) - motorest..díky za typ..!! super,další skvělý způsob..ja dnes odeslala za celý den přes 400 hlsů,mám uplně strhaný otisky prstů z toho pc tak doufám ,že se to hne..:)* snažíme se jet fakt co nejvíce ale oni taky právě:D my se s holkama držíme toho,nepolevit a dotáhnout do konce:)**
04.03.2015 - 14:26:25
morrest. - Vtip je ale v tom, že čekat 10 minut na jinou adresu nemusíte, po potvrzení hlasování stačí kliknout na "Získat jinou emailovou adresu" v horní části stránky a může se hlasovat znova, při troše zručnosti se dá za 10 minut dát 20 hlasů... :-)
04.03.2015 - 12:51:22
A.Kvacova - Morrest, diky, 10 minut mail funguje skvele!!! Za 10 minut hazim dalsi hlas. Muj nazor na praci radnice to ovsem nemeni... https://10minutemail.net
04.03.2015 - 10:40:27
morrest. - Ahoj všem, Stříbro je 4. o nějakých 160 hlasů, to se ještě dá dohnat, jen chtít. Pokud někdo nechce hlasovat na svůj e-mail, zkuste si třeba https://10minutemail.net, systém Vám na 10 minut hlídá schránku, provizorní email adresu si zkopírujte a použijte při hlasování na https://www.lidl-rakosnickova-hriste.cz/hlasovani/plzensky-kraj/ po doručení potvrzovacího emailu je nutné odkliknout adresu pro ověření. Emailová adresa se dá změnit volbou získat jinou e-mailovou adresu a můžete hlasovat třeba za manžela, dceru atp., pokud budete hlasovat na https://www.lidl-rakosnickova-hriste.cz/hlasovani/plzensky-kraj/ , tak to máte hlasování na cca 30s bez předávání Vašeho e-mailu do adres, které LIDL shromažďuje. Byla by škoda, aby se hřiště za cca 1mega stavělo jinde, ty peníze, které tím město ušetří, se dají použít investičně na zvelebení našeho krásného města. Marek Matúš
03.03.2015 - 19:56:15
Mathias - Stříbro čtvrté...no, páni zatupitelé, budete muset hnout zadkem a něco pro naše děti opravdu vymyslet, ne jen ctrl+c, ctrl+v.
03.03.2015 - 13:51:51
alois - Toto se dá shrnout jednoduše: Aktivisté agitují a informují, rodiče, dědečkové, babičky, prostě normální občané hlasují, protože je to dobrá věc. No a morousové, hulváti a nepřející si hledají raději důvody, proč ne. PS: U nás v Kermi hlasujeme, protože jsme stříbrská firma a podporujeme Stříbro.
03.03.2015 - 12:28:25
Pepa - Pro kopretinas: A co existující předpisy pro výstavbu a provoz dětských hřišť?
03.03.2015 - 11:49:46
kopretinas - Mathias ma pravdu,tleskam mu za statecnost napsat zde svuj nazor,ktery tady ani ti ostatni pisalkove nepochopi...divim se,ze nevyrazi do ulic s transparentama s napisem HLASUJTE!!!!!KAZDY HLAS JE DOBRY!!!! KLIKEJTE!!! Ja bych radsi oslovil mestske lesy na dodani dreva a at si rodice udelaji volny vikend a postavi detem hriste sami..a po dobre praci udelat taborak,prasatko a soudek...a ne tady delat takovou saskarnu..
03.03.2015 - 01:35:43
Pepa - Pro Hanička: Pokud máte svojí vlastní IP adresu, tak můžete hlasovat bez problémů nejen na stribro.cz, tedy pokud Vás nepředběhne někdo z rodiny :-). Pokud ne, tak máte smůlu nejen na stribro.cz, ale třeba i na seznam.cz. Jinak jak se můžete sama přesvědčit (http://www.stribro.cz/ankety.php), tak k anketám na stribro.cz je právě kvůli objektivitě používaná třetí nezávislá strana – viz „miniaplikace“ dole v anketách. S pozdravem Josef Hrábek
02.03.2015 - 23:43:02
Hanička - Pro Pepa:Jestli tomu mám rozumět, když je dům dejme tomu s dvaceti byty a dejme tomu polovina bytů (vím, že to je více než polovina) využívá služeb p. Šperla, tak může hlasovat jen jeden? Jestli je tomu tak, potom mám pravdu, že taková anketa nemůže v žádném případě být objektivní.
02.03.2015 - 22:23:45
Pepa - Pro Hanička: Nemůžete hlasovat v případě, když nemáte jednoznačnou IP adresu svého počítače a dělíte se o ní ještě s dalšími. Tedy něco jak bývalo dvojče u pevné telefonní linky. Pak stačí, aby byl někdo rychlejší než Vy … . Hezký den Josef Hrábek
02.03.2015 - 18:22:17
Mathias - Jita Mala mladší: no vidíte, že to jde napsat i rozumě a bez invektiv. Jsem rád, když vidím, že dcera má víc rozumu, než matka. ;). Nikdy by mě nenapadlo klikat na povel do jakékoliv ankety, nebo soutěže a už vůbec ne na nějaké nehvizdy. Mým úmyslem bylo pouze nadzvednout mandle milým a sympatickým lidem, jako mecenáš, nebo morest. Soudě dle jejich podrážděných reakcí se mi to docela povedlo, ne? :). Má to i svá pozitiva, neboť po tom mém výplachu začala pravděpodobně jíťa starší a spol. tak zuřivě klikat, že máme nehvizdy už za zády. Jen tak dál:)
02.03.2015 - 16:48:34
Hanička - Anketa na těchto stránkách není objektivní, ještě se mi nestalo, abych mohla hlasovat. Vždy se mi objeví oznámení, že už bylo z tohoto čísla hlasováno a mě to není umožněno. Mělo by se to nějak vychytat. Ale vypadá to, že na to hřiště asi nedosáhneme, občané Stříbra nechtějí hlasovat pro své město s takovým zápalem, jako jinde. Já to nevzdávám a hlasujeme doma pořád. Snad se ostatní přidají.
02.03.2015 - 15:39:40
Pepa - V případě, že by Stříbro dosáhlo na Rákosníčkovo hřiště, i když to na to dle vývoje posledních dní zatím moc nevypadá, tak není problém na těchto stránkách udělat anketu k jeho umístění. Ale to značně předbíhám, to záleží pouze na množství našich hlasů. Hezký den všem Josef Hrábek
02.03.2015 - 12:52:54
vverca - Tak mě začalo zajímat, zda to hřiště opravdu musí být u Lidlu. Napsala jsem tam dotaz a přeposílám pro Vás všechny odpověď, která mi udělala velkou radost. V případě, že zvítězí prodejna Lidl ve Vašem městě, co nejdříve zahájíme jednání se zástupci Vašeho města o umístění Rákosníčkova hřiště. Pozemky by měly být ve vlastnictví města, neboť dětské hřiště ihned po realizaci předáváme do jejich rukou a správy. Budeme zvažovat lokality, které nám budou nabídnuty ze strany města a zvážíme všechny faktory a také okolnosti. Jsme si vědomi toho, že situace výběru lokality není jednoduchá - např. v blízkosti prodejny Lidl se nemusí nacházet žádný vhodný pozemek ke stavbě hřiště nebo již v této lokalitě je hřišť naopak dostatek. Vždy stavíme dětská hřiště tam, kde jsou nejvíce potřeba, a proto si necháme doporučit ze strany města. Mnohdy také probíhají ve městě ještě příslušné ankety o umístění Rákosníčkova hřiště tak, aby se skutečně umístilo dle přání obyvatel. Budeme tedy postupovat velmi specificky ke každé lokalitě. O to víc se budu snažit a hlasovat. Určitě to dokážeme :-)
02.03.2015 - 09:21:39
zazakr - Kde se dva perou, třetí zvítězí.
02.03.2015 - 00:00:47
jujina58 - Lidičky neřeště tu lidi , kterým vadí že to hřiště bude od Lidu nebo ty kterým vadí že to nefinancuje město . Je to soutěž a zapojit se můůže každý kdo chce aby naše Stříbrské dětičky měli další hezké místo na hraní . Myslím že i ve Stříbře i v okolí ( např. Těchlovice ) jsou krásná hřiště , které nechalo postavit město a když to nás Stříbrské maminky baví a chceme si to hřiště vyhrát tak nás nechte :) když nechcete hlasovat nemusite ale nekažte snahu ostatnich. S pozdravem K.B
01.03.2015 - 20:29:09
tubarao - Dobrý večer všem slušně diskutujícím. Kdo chodí na zastupitelstvo ví, že město již nyní připravuje projekt dětského hřiště s in-line dráhou za gymplem. Projekty na další věci se připravují. Je jednodušší sedět doma a jen kritizovat práci nebo zapálení druhých. Děkuji všem, kteří se snaží. Mně je jedno, odkud peníze na zvelebení města přijdou, pokud mám možnost mít hřiště za 1 milion od Lidlu, budu se snažit. Pokud to někdo bere jako zviditelnění, omlouvám se, ale určitě to není naposledy, kdy se tady informace ode mě objeví. Kdo chce psa bít, najde si hůl vždy. Přeji Stříbru více pozitivních a zapálených lidí. Chvíli to potrvá, ale věřím, že se tu " blbou náladu", která zde panuje, pomůže změnit. K.Lukeš
01.03.2015 - 19:51:08
jita.mala - Mathias, Vy jste ale ubožák a nestojíte mi ani za to, abych četla dál ty Vaše žvásty. A kdyby jste byl takovej borec, tak se dokážete podepsat plným jménem, ale to by chtělo jinou odvahu, co ??? Jan Werich to napsal za mě !!! " S blbejma se nikdy nediskutuje. Jednak je to ztráta času a jednak jim tím prokazujete laskavost, že je vůbec berete na vědomí.!" Tak krásný večer !!!
01.03.2015 - 17:57:49
A.Kvacova - Díky, abychom tu měli hřiště, musíme se dobrovolně zapojit do marketingové akce Lidlu. To hřiště není zadarmo, budou nás bombardovat reklamou a děti na tom hřišti budou neustále koukat na logo Lidlu. Nechápu proč město nepostaví hřiště samo. Vymlouvat se na nepřipravenost projektu je v případě starosty směšné, celé minulé volební období byl v zastupitelstvu, na konci dokonce jako místostarosta. Navíc v minulém období se dostal na radnici s dětským hřištěm jako prioritou svého programu... Tak hlavně, že na Baníku bude zastřešená ledová plocha...
01.03.2015 - 17:39:26
Jita Mala (ml) - Mathiasi tak se ozvu i já blbka jita malá mladší:) jelikož se mi za prvé nelíbilo vaše vyjadřování k mojí mamce tak za druhé bych vás chtěla jen vyvést z omylu co tady píšete...Někdo tady někdy napsal,že tam maminky chtějí trávit celé dny vysedáváním s dětma? myslím,že trochu křivdíte třeba zrovna mě. Každý volný den asi posledních 10 dní po zlepšení počasí konečně vyrážíme s dcerou každý den do lesa na 2-3 hodiny. Ale to bohužel k rozvoji dítěte nestačí. s rodiči a se psem dítě v lese nepřijde do kolektivu,nepozná vrstevníky a chování starších dětí díky kterým pozoruje nové věci. Hřiště má také svůj účel na uplný rozvoj a myslíám si,že hodně záleží na tom v jakém je stavu,lokalitě, jaké tam jsou atrakce jestli využití i pro malé či jen starší děti...:) všechny maminky si přejeme ,abychom tady mohli dát dětem cokoliv nového co zpříjemní dny. Není to žádná histerie,ale pochopte když je mamka na mateřský,žije jen svým dítětema chce pro něj uplně to nejlepší a cokoliv co ho bude bavit je jasné ,že bude bojovat zrovna za tohle, když nám stačí být trpělivý a poctivě společně hlasovat.) to nesmí dávat nikdo za zlé,žádná z nás ani nikdo jiný to nemyslí zle tím,že vyvolává prosbu o hlasy. Tak že asi jen tohle,vy klidně hlasujte pro Nehvizdy,nikdo vám nemůže v téhle době nakazovat koho si vybrat. My budeme jenom doufat ,že se udržíme,protože je to fakt boj a že se nám to povede..:) a poslední věc je ,že třeba mě a myslím že velké části lidí se zrovna zamlouvá to,že pan starosta je schopný lidsky a pohotově s námi komunikovat a že má mladý lidksý přístup. Je to příjemná změna a to,že tvrdíte že ještě nic zásadního neutvořil tak je ve funkci pokud vím krátce,tak to taky není fér vůči němu:)... to je vše:)
01.03.2015 - 15:54:06
miki - Nechme toho! Každý může hlasovat, pro koho chce, tedy i pan/í Mathias. Proč ne! Pro Stříbro zase hlasují i lidé z jiných měst, skutečně je demokracie. Hřiště buď bude, nebo nebude, nic horšího se stát nemůže. Ale takhle se tu napadat - to je opravdu dětské, v podstatě si tu dospěláci vytvořili své dětské virtuální hřiště a hrají se se slovíčky...Jinak pro mecenáše, však vy si taky rád do kdekoho kopnete, ne? Ublížil jste mnoha lidem, chválíte jen své kamarády, taková typická vlezprdelka..Člověk s takovým charakterem je pro naše město opravdu velkým přínosem...
01.03.2015 - 14:48:38
Mathias - mecenáši, na minulém starostovi jsi nenechal nit suchou. Ať udělal cokoli, dobrého, či špatného, od tebe zde byly jen urážky a kritika na jeho hlavu a to neustále. Ačkoli nový starosta zatím nic dobrého neudělal, k tvému štěstí ti postačí pouze fakt, že chatuje na internetu. Máš zajímavé životní priority. Ty budeš asi hodně jednoduchý člověk.
01.03.2015 - 14:43:34
Mathias - Víte, Ladislave, krása demokracie tkví v tom, že se člověk může svobodně rozhodovat. Ne na základě nějaké agitace tupě sledovat stádo v na rozkaz volit to, co chce jiný. Já si svobodně zvolil. Vždyť se podívej, kolik zloby a nenávisti jste tady na mou hlavu vyplodili jen pro to, že mám odlišný názor než vy. O co jste lepší? Po přečtění této diskuze jsou mi prostě lidé v Nehvizdech sympatičtější a proto volím pro ně. Další a další urážky od vás mě pouze utvrzují v tom, že jsem se rozhodl správně. Co se tady vyrojilo za hysterii kvůli blbému hřišti, jakých je ve Stříbře dost, je až neuvěřitelné..něco vám prozradím, život mého dítěte nestojí a nepadá s nějakým hřištěm od lídla. Pokud někdo nedokáže pro své dítě vymyslet lepší program, než celodenní běhání po opičí dráze, pak je mi ho líto. Já své dítě vezmu radši do přírody. Chováte se hůř, než tymalé děti a skoro se stydím za to, že jsem rodilý stříbrňák. Takže nehvizdy do toho..;) Přeji Vám to víc.
01.03.2015 - 13:19:53
Hanička - Já to tušila hned po prvním příspěvku Mathiase, že to je člověk Nehvizd. Jeden takový ale přece nemůže ovlivnit hlasování, pokud budou ostatní obyvatelé Stříbra táhnout spolu. Nebuďme líní nebo pohodlní a hlasujme, pokud možno všichni, za Stříbro.
01.03.2015 - 08:56:46
ladislav - Mathiasi až do vašeho posledního komentáře si tu o vás mohl myslet kdokoli cokoli, dokonce se mohli najít i tací co s vámi souhlasí. To že ale klikáte na konkurenčí město se myslím už ale nebude líbit nikomu. Nejlepší by bylo kdyby jste si sbalili svých 5-10 švestek a odstěhoval se do Nehvizd, o volně pobíhající krysy v ulicích tu nikdo nestojíme.
28.02.2015 - 21:47:04
mecenas - Pamatuji si slova bývalého starosty, který říkal, že internet nečte a komunikovat s občany nebude. O to víc jsem rád, že nový starosta toto nedělá a komunikuje. Každý si zde o Mathiasovi udělá úsudek.
28.02.2015 - 21:10:23
Pepa - Lídl uvádí, že postavil 50 hřišť v ceně 75 milionů Kč, spočtěte si cenu jednoho hřiště. Co se týče umístění hřiště, je to věc pouze Lídlu a nikoho jiného - viz. bod 5.6. Garance realizace Rákosníčkova hřiště … v pravidlech hlasování. Když nebude Lídl spokojený s nabídnutým místem, nemusí postavit nic. Otázka je, zda k nějaké nabídce vůbec dojde. V dokumentu, ze kterého čerpal Lídl (http://www.czso.cz/csu/2014edicniplan.nsf/t/BC00298FFF/$File/1300721403.pdf), se dozvíme, že Stříbru s 7.769 obyvateli dávají na frak ani ne třetinové Nehvizdy s 2.207 obyvateli a mohutně se dotahuje Vítkov s 5.912 a Chlumec na Cidlinou s 5.403 obyvateli. Zbývá 8 dní a pokud znovu nezabereme, tak můžeme být klidně čtvrtí, tedy bez hřiště. Necháme to tak? Nebo ukážeme, že i ve Stříbře umíme táhnout za jeden provaz?
28.02.2015 - 20:07:25
Mathias - Naopak, dětem to hřiště velice přeju a dělám vše pro to, aby ho měly. Jen to budou děti v jiném městě. Je to moje svobodná volba a nikdo mi nebude přikazovat, komu mám dát svůj hlas.;)
28.02.2015 - 19:58:59
vverca - Takže se díky Vaší osobní averzi vůči panu starostovi snažíte připravit děti o hřiště? To mi hlava nebere. :-(
28.02.2015 - 19:15:27
Mathias - Osobně se tomu nedivím. Poté, co tady předvádí nicky mecenas, morrest, jita malá a jájinka to pravděpodobně lidé přejí někomu jinému. Já osobně už jen kvůli nim klikám týden pro Nehvizdy. Přeji jim to víc neboť doufám, že tam nemají takovéhle individua. Navíc předpokládám, že se tamní starosta nezviditelňuje na práci jiných. Hezký víkend přeje Mathias.
28.02.2015 - 18:19:53
Gustaf - zatím, co se tu hadate, tak došlo ve výsledcích k překvapivému zvratu....nějaká prace hackeru...?
28.02.2015 - 14:29:58
Mathias - For Morrest: nerad ti prším na tvůj piknik, ale to, že miki je Sihelská je myslím každému jasné. Už se to tu řešilo v několika diskuzích. Ano, onehdá jsem se jí zastal. Tady totiž, když člověk vysloví svůj názor, je okamžitě stádem pokrytců v čele s mecenášem a morrestem ukamenován. Nemám rád tyto davovou cyberšikanu, zastal jsem se prostě slabšího. Už to tak mám nastavené. Neznamená to ale, že s ní budu bezvýhrady se vším souhlasit. Podobně to mám já, napíšu názor a okamžitě neustále ti samí, (macenáš, morrest, a pod.) aniž by pochopili smysl mého příspěvku, či si jej dokonce pořádně přečetli, hrr ukamenovat. Navíc můj první příspěvek byl napsán slušně a bez invektiv, načež se na mě sesypal spolek hysterických internetových dorotek, které zbožňují klikání v anketách a aniž by pochopily smysl mého příspěvku, začaly mne urážet, cituji: zakomplexovanej idiot, pitomec atd. A ode mne se čeká, že se nebudu bránit? :D Takhle to nefunguje. Chovám se ke každému tak, jak on ke mně. Hřiště je dobrá věc, vadil mi pouze způsob prezantace některých, hraničící s nátlakem. A ten, jak někde vidím, mám se na pozoru, viz. Bojda a jeho agitka pro jakoby správnou věc (proti VTE). Po zamítnutí záměru vybudovat zde větrné elektrárny okamžitě visely všude jeho inzeráty, že prodá zahradu v těchlovicích. Spočítat si, žě 1+1 rovná se dvě, umí myslím každý. Prostě znásilnil lidi k jeho vlastnímu prospěchu. Jdem od toho, nicméně, způsob, jakým se nový starosta zviditelňuje mi nepřijde košer. Až sám něco užitečného vymyslí, složím mu zde poklonu. Do té doby bych se zdržel oslavných ód na to, jaký je borec, když pouze nalinkoval dobrý záměr jiných. O zákazu hazardu ani nemluvím, ten vyšuměl k radosti jeho kamarádů vlastníků heren, do prázdna.
27.02.2015 - 21:34:47
alfatact - Chápu, že podmiňovací věta může na starší lidi působit nepříjemně, ale je potřeba zvážit v jakém smyslu je uvedena. Jsem rád za současné vedení města. Jsem rád za podobné "výzvy" jsem rád, že město konečně vedou lidé, kteří jsou aktivní, jsem rád, že má naše město šanci na další vylepšení, jsem rád, že je zde pořád hodně pozitivně myslících lidí, jsem rád, že jde město kupředu... Ano není to lehké, kord když nezačínáte od nuly... Ale Řím také nepostavili za den... Buďme rádi, že je snaha a nějaký proces viditelný po tak krátkém působení současného vedení... Věřím, že za 4 roky, bude Stříbro jiné... Kdo v to nevěří... Jeho problém! Ono hodně záleží na tom, jestli člověk chce. A proto doufám, že ve finále bude víc těch kteří chtějí lepší Stříbro a společně pro to něco udělají. ;)
27.02.2015 - 19:49:56
ladislav - pro vlastaa: Nezapomeňte, že ty obce které máte na mysli mají stejné vedení již několik volebních období za sebou ... když se to u nás střídá jak ponožky tak nemůžete čekat zázraky. Dejte šanci novému vedení, jedno volební období by mohlo stačit k tomu aby ukázali co v nich je. Uvědomte si že do Vánoc se teprve rozkoukávali a řešili resty po předchozím vedení, svou práci začali dělat až po Novém roce a za dva měsíce opravdu nemůžete čekat že budou mít v šuplíku X projektů a sjednáno X dotací.
27.02.2015 - 12:53:07
vlastaa - pro Pepa: Máme na věc odlišný názor, ale to vůbec nevadí. Pokud se koukneme jinam, na menší obce hospodařící s menším rozpočtem, můžeme vidět jejich větší rozvoj a úspěšnost v čerpání dotací. Je to o vůli, chtít něco dělat, snažit se a věnovat tomu patřičné úsilí. A především o hospodaření !!...nedělat velkorysá gesta a nesmyslné investice, když mi pak peníze jinde chybí. Osobně nehodlám za nikoho nic vymýšlet a nebo podávat návrhy, protože by stačilo dodržet předvolební sliby stran a seskupení, které v zastupitelstvu mají své zástupce. S přáním pohodového dne V.
27.02.2015 - 11:07:17
Pepa - Pro Vlastaa. Mě vůbec nešlo o Rákosníčkovo hřiště. Jsem rád, že se shodneme, že projekty nejsou zadarmo a jejich cena se pohybuje v procentech předpokládané ceny celé stavby. Projektů v šuplíku mají na městě celou řadu a buď se dotace neobjeví a bez ní to město nefinancuje nebo se objeví v momentě, kdy by se město vzetím dalšího úvěru na spoluúčast zadlužilo neúnosným způsobem. A když už se dotace objeví, tak se zjistí, že po těch letech v šuplíku je projekt nevyhovující a musí se nechat buď draze aktualizovat nebo udělat úplně nový. Vyhozené peníze. A město nejsou jen dětská hřiště, je potřeba „hasit“ to nejpalčivější. Zastupitelé si včera odhlasovali, že si nechají od odborné firmy vypracovat koncepci rozvoje města tuším na dalších 8 let a z té by vyplynulo, co by se mělo dělat a na co připravit projekty do šuplíku, bohužel nelze předpokládat, že se koncepce bude shodovat s vyhlášenými dotačními projekty. Ila má pravdu, to že si tady budeme nadávat a osočovat se, město kupředu nepostrčí. V nadcházejících měsících budete mít možnost se aktivně podílet na zmiňované koncepci, tak už si zapisujte svoje nápady. Hezký víkend Josef Hrábek
27.02.2015 - 09:56:19
vlastaa - pro Pepa ...vytrhl jste to z kontextu ....na které bude možné získat dotace aniž by to stálo město 1 korunu .. myšlena spoluúčast. Je samozřejmé, že i kdyby vše co citujete bylo zdarma, vždy nějaké náklady budou! (samotný provoz hřiště a pod.). Zahnal jste to do extrému, ale odmítnout hřiště s odvoláním, že to bude stát v budoucnu peníze na sekání trávy a pod je taky přitažený argument, ale náklady budou i na opěvované rákosníčkovo hřiště.
27.02.2015 - 08:21:18
miki - Není trochu smutné, co se tu všechno rozjelo a řeší? :-(
27.02.2015 - 08:15:17
ila - Vážení, všechny tyto Vaše osobní útoky jsou zbytečné. Pokud budete chtít informace, stačí zajít na jednání zastupitelstva. Věřte, je to těžké i pro nové vedení radnice, co člověk, to jiný názor. A pan starosta trpělivě vysvětluje to či ono na zastupitelstvu, a je to stále dokola. Pojďme spíš hledat společná řešení, jak to navrhují, a pomáhat radním svými podněty a návrhy, jak to ve městě zlepšit. Jak již jsem psala, je to v lidech, o lidech a taky o finančních možnostech. A to že máme možnost získat pro děti hřiště zadarmo, to je přece skvělá šance.
27.02.2015 - 07:05:02
morrest. - Pro Mathias: Drahý Mathiasi, točíte se v kruzích. Před pár lety jste za paní Sihelskou válčil do roztrhání těla a teď jí tu osočujete (miki), Vaše přiznání, že žijete mezi analfabety je sice hezké a stvrzujete ho hned v dalším příspěvku, ale velmi pravděpodobně se týká jen Vašeho okolí. Udělejte si prostor ve svém diáři a navštivte vhodného lékaře, snad Vám pomůže. Mnoha čtenářům se tu uleví a bude se tu psát jen v superlativech. Třeba: Ten Mathias, to je borec, už se léčí a jaké dělá pokroky, není vulgární a sedativa mu chutnají.
27.02.2015 - 05:32:50
Mathias - mecenáši, myslím, že je každému jasné, že kdyby si takhle přihřál polívčičku na nápadu druhých pan Červený, kopal bys tady do něho od rána do večera..Tvůj anální alpinismus současnému vedení je až nechutný. Úsměvné je ale tvé moralizování o mé neúctě k přispěatelům a na to konto hned urazit všechny starší lidi cituji: "co chtít od důchodce." mecenáši, piš dál, myslím, že bavíš všechny.:)
26.02.2015 - 23:58:24
Pepa - Dotaz na Vlastaa: Kde dělají projekty zadarmo, aby to město nestálo ani korunu a mohlo si je připravit do šuplíku? A kdo dělá technický dozor zadarmo, aby to město nestálo ani korunu? Případně kdo dělá bezpečáka zadarmo, aby to město nestálo ani korunu? S pozdravem Josef Hrábek
26.02.2015 - 23:15:44
ladislav - Ta studie území vypadá zajímavě, ví se už zhruba kdy by se tam budovala ta komunikace ?
26.02.2015 - 23:12:00
ladislav - Vzkaz pro p. starostu - to chce klid. Mathias a Vlastaa jsou mimoni, jeden nechápe co to je motivovat lidi na konci s vykřičníkem a druhá vůbec netuší že připravit projekt není věc jednoho měsíce ale min. 1/2 roku (příprava záměru, výběr projektanta, zpracování projektu, stavební povolení). Být ve funkci a být viděn jednoduše znamená být jedněmi milován a druhými nenáviděn, s tím se počítá :)
26.02.2015 - 22:23:13
mecenas - Že jste Vlasto neurgoval minulé vedení města, co pro nás občany dělá nebo spíše nedělá. Co bychom ale chtěli od důchodce. Mathiasovy příspěvky svědčí zřejmě o jeho psychické poruše a neúctě k ženám. Stačí si přečíst poslední reakce. Mám kontakt na výborného doktora, můj spolužák, určitě by pomohl.
26.02.2015 - 22:10:19
Mathias - pro vlastaa: pan starosta prostě sklízí ovoce, které zasadili jiní..a lidé mu za to ještě děkují a nazývají borcem. Neuvěřitelné.
26.02.2015 - 21:58:04
Mathias - Nelíbil se mi komentář miki - 10.02.2015 - 13:14:38 Thats all. Najednou jsem satan, herodes a musím doma poslouchat jak hodinky :D.. Hysterickým komentářům paní jitulky Malé se mohu jen pousmát. Pokud tak zbožňuje ranní klikání, je to jedině dobře, alespoň bude připadat jednou v životě důležitá. Proti iniciativě Lidlu a p. Lukešovi nemám nic, dělá svou práci. Howgh.
26.02.2015 - 21:56:00
vlastaa - děkuji za odpověď pane KL...takže nikoho z města nenapadlo zaměřit se na projekty pro lidi, děti, mládež a připravit projekty ( třeba hřiště... ), na které bude možné získat dotace aniž by to stálo městu 1 korunu?? Tak na co tam máte na úřadě 2 zaměstnankyně co mají hlídat dotace? Proč nepřipravujete žádné projekty do šuplíku aby bylo co vytáhnout?! A to jen tak konstatujete že město nemá připravené projekty ?! Budete s tím něco dělat, nebo budete čekat na dalšího skřítka a burcovat lidi aby hlasovali??? Nepřijde vám to blbý, že sami nic nepřipravíte a jste v klidu? Cítíte aspoň odpovědnost za to že se nečerpají dotace a granty pro město v takovém rozsahu jako je na hřiště?? A prosím tohle není o penězích, ale o vůli ...některé projekty jsou se 100% finanční podporou- stačí se kouknout na internet. Je mi smutno z toho, že takových hřišť mohlo být ve Stříbře již několik (bohužel jinde jdou po dotacích cíleně a s úspěchem ) ale vy se zmůžete jen na čekání jestli si lidi odhlasují Rákosníčkovo hřiště. Jak neligické!!
26.02.2015 - 21:20:13
tubarao - A ano, pokud by město mělo neomezený rozpočet, může tu být 10 hřišť. To ale bohužel nemá a musíme řešit i jiné výdaje. Proto, pokud je zde šance hřiště získat bez financí města, snažím se. KL
26.02.2015 - 21:17:47
tubarao - Mathiasi - kdo jiný by měl lidi informovat, spojovat a burcovat, když ne starosta města? Podívejte se např. na Tachov a Planou, jak si vedou. V těchto městech není žádná propagace ze strany samosprávy, pouze billboard u LIDLU. Ano, hřiště staví LIDL, ale burcovat a informovat lidi už je pouze na nás. KL
26.02.2015 - 21:14:39
tubarao - Vlastaa - řeknu to jednoduše, pokud město nemá připravené projekty, nemůže žádat o dotace. KL
26.02.2015 - 21:13:42
tubarao - Lokalita je k diskuzi, ještě jsme nevyhráli. Nicméně, můj názor, který jsem dnes prezentoval na zastupitelstvu, je, že by mohlo být v lokalitě za Lidlem. V přiložené urbanistické studii vidíte, jak by měla lokalita vypadat a hřiště by mohla využívat i nová MŠ. Nedívejte se na lokalitu tak, jak vypadá dnes, dívejte se dopředu. KL
26.02.2015 - 20:34:57
Mathias - Mimochodem, tohle je iniciativa, kterou vyvíjí Lidl a ne pan starosta. Kdyby chtěl pan starosta hřiště, už tu stojí takových nejmíň deset. Nevím, proč je k takové samozřejmosti zapotřebí Lídl. Tohle je jen další s mnoha aktivit, jak se zviditelnit na dobrém nápadu někoho jiného. Jak je vidět na příkladu jitky a spol., funguje to dokonale. Borec není starosta, ale lidé z Lidlu. ;)
26.02.2015 - 20:19:14
Mathias - Někdy mám pocit, že žiji ve městě plném analfabetů..pro vypatlané blbky typu jíťa malá, jájinka a morrest: naučte se čít, pak přemýšlet a až nakonec psát. Kde píšu, že někomu hřiště nepřeju? :D Kde píšu o starostovi? :D Naopak, cituji svůj příspěvek ze dne 21.2.2015: "Osobně bych jako otec malého dítěte hřiště uvítal." Můj příspěvek byl směřován k tomu nátlaku, který vyvíjel uživatel(ka) miki a formě stylem "musíte!!". Toť vše. Tak doufám, že umí jíťa taky počítat dny, když už neumí číst. Měj se, šmudlo.:D
26.02.2015 - 10:26:49
vlastaa - chtěl bych se zeptat zástupce města, kolik bylo podáno vloni a letos žádostí ze strany města na výstavbu hřišť? Bylo vypsáno hodně dot. titulů a i se 100% podporou..( oranžové hřiště, grant z MŠMT, dotace z EU na výceúčelové hřiště, sportovní hřiště a areály a....) prostě jak se město snažilo samo získat peníze na výstavbu dalších hřišť a jak se snaží pro občan získat podobné dotace aby se něco postavilo? A jak při žádostech bylo úspěšné? děkuji V.
26.02.2015 - 09:35:37
MrPitivier - Nejde o to byt první, ale do třetího místa! Samozřejmě být první je pěkné, ale účelem je být do třetího místa a rozdíl mezi Stříbrem a 4. městem v pořadí je propastný... Dle mého názoru na 99% získáme hřiště...hlasuji také každy den, takže jen tak dál a hlavně nebýt 4. ;)
26.02.2015 - 09:06:18
zazakr - Na to bude další anketa.
25.02.2015 - 18:10:11
georges - Jen se zeptám,je nějaká představa pokud vyhrajeme,kde by mělo hřiště být?Díky.
24.02.2015 - 23:27:53
JaJinka28 - Dokážeme to i bez nepřejících a zakomplexovaných pitomců. Naprostý souhlas s paní Malou. Vážený Mathias, až půjde kolem nového hřiště, chytne se za rypák, protože nám ho nepřál. Jo, hold nejhorší je srážka s blbcem.
24.02.2015 - 18:32:55
jita.mala - Mě by jen zajímalo, kde je napsáno.... musíte!!! dělejte!!! všichni teď a povinně musíte chtít a osm vykřičníků.... (vyjmuto z Mathias )...každýmu se jednou zloba vrátí.Pokud je někdo negativně založen, přitahuje negativní věci.Je nás tady dost, kterým jde o jednu dobrou věc, tak kašleme na těch pár jednotlivců: Myslím, že tihle negativci musí poslouchat doma jako hodinky a proto se tady takto brání .. aspoň někdo se můžou ukázat, když doma to nejde ! Krásný den všem , krásné hlasování, zbožňuju ranní přihlášení na Rákosníčkovo hřiště... Jitka Malá,již 42 let občanka tohoto města. A konečně mám pocit, že se tu pro lidi něco dělá !!!!Díky pane starosto, jste borec !!!!!
24.02.2015 - 17:21:09
miki - Asi takto: řešíme tu blbosti. Kdo chce, ať hlasuje, kdo nechce, nemusí? Je to dost pochopitelné?
24.02.2015 - 13:41:44
Hanička - V Nehvizdech si zřejmě mnou ruce, že máme ve Stříbře takové občany, jako je helkin a Mathias. Věřím, že to společně dokážeme i bez nich.
24.02.2015 - 09:31:47
tubarao - Dobrý den, mrzí mě, že kvůli dobré věci se zde rozvinula diskuze trochu jiným směrem. Rozhodně nenutím nikoho hlasovat, je to čistě na každém z nás. Pouze jsem chtěl, aby lidé o této možnosti věděli, zapojili se pravidelně každý den a společným úsilím jsme zkusili uspět. Kolik z nás je na internetu denně? Stojí to pouze několik okamžiků času a můžeme získat něco pro Stříbro. K.Lukeš
24.02.2015 - 08:15:29
morrest. - Děkuji panu starostovi za jeho schopnost komunikace. Během dvou týdnů, co zbývají, tam pár desítek hlasů ještě pošlu. Pro Mathiase mám jen jedno nepříjemné zjištění: "Pro reakci na článek musíte být přihlášen" Pokud budete názorově konzistentní, tak už tu psát nebudete :-). Otázkou ovšem zůstává, zda musí být zakomplexovanej idiot zásadovej, no uvidíme :-)
23.02.2015 - 23:24:18
ladislav - pro Mathias: předsudky hoďte za hlavu a hlasujte, když ne pro sebe tak pro ostatní. A nebo nehlasujte, ale pak neříkejte že město pro lidi nic nedělá. Já když chci někoho vyburcovat tak taky nepoužívám kudrnatá slova. Vykřičník je na místě, není myšlen jako rozkaz ale jako zdůraznění sdělení. Dál k tomu nemá smysl nic dodávat, zřejmě jste jediný koho to urazilo.
23.02.2015 - 22:04:04
mecenas - Starosta by měl motivovat ještě více. V Nehvizdech to mají na úvodní www města. Na FB se taky aktivně snaží. Kdy jindy se mají obyvatelé města hecnout a spojit? Mathias a jemu podobní umí jen kritizovat a hledat záminky, proč ne.
23.02.2015 - 22:04:04
Mathias - Pro ladislav: Chápu to správně? Kdo má stejný názor jako já, je chytrý. Kdo má jiný názor než já, je hlupák. To mi stačí. Tady nejde o klik a ni o starostu. Tahle iniciativa je správná, narážel jsem na komentáře typu: musíte!!! dělejte!!! všichni teď a povinně musíte chtít a osm vykřičníků. Tohle mi vadí. Nikdo nic nemusí, pouze může. Je to svobodná volba každého. Nemám rád nátlak. Vyjádřil jsem se k formě vyjadřování některých diskutujících, ne k věci samotné. Překrucování vám jde dobře. Už teď jste mi to hřiště znechutili.
23.02.2015 - 21:51:57
Hanička - Kdo jiný, než starosta, by měl své občany vyzvat k soutěži s ostatními městy. Ráda jsem se na tuto výzvu zapojila do soutěže i s manželem. Malé děti sice nemáme, ale jedno dětské hřiště v našem městě navíc by se hodilo pro děti našeho města. Tak málo je k tomu třeba něco udělat, ale někdo radši bude zase jen kritizovat.
23.02.2015 - 21:00:06
ladislav - Mathias a helkin ... to napsání komentáře vás stálo víc časů než jeden pitomej klik. O nic nejde, je to hra, chytrý to pochopí, hloupý zkritizuje. V každém motivačním videu uslyšíte slovo MUSÍŠ snad 100x ... starosta vás k ničemu nenutí, jen se vás snaží motivovat.
22.02.2015 - 15:11:13
ila - A zase je to v lidech, o lidech a slovíčkaření. Když jde o dobrou věc, tak proč to nezkusit?
22.02.2015 - 11:43:08
Mathias - Osobně bych jako otec malého dítěte hřiště uvítal. Ale musím souhlasit s helkin. Tahle forma je poněkud nešťastná. Považuji se za svobodného člověka a rád se svobodně rozhoduji. Aby někdo psal " musíte všichni chtít!!!!!.. Myslím, že nic nemusíme. Takhle mě to akorát odradilo. Z principu už nehlasuji.
21.02.2015 - 21:36:22
miki - No, když takhle mohou agitovat ostatní česká a německá města, proč by nemohlo i Stříbro? Vždyť je to je hra, kdy si buď jen tak zasoutěžíme s pocitem, že jsme to zkusili, anebo třeba opravdu vyhrajeme a bude něco pro děti? Přece, čím více lístků si v tombole na plese koupíte, tím spíše máte větší šanci na výhru, ne???
21.02.2015 - 20:50:50
vverca - Já bych chtěla naopak panu starostovi poděkovat za propagaci. Je to milé. Stříbrští hlasujme dál, já věřím v úspěch.
21.02.2015 - 20:25:37
dolnas - A blb zůstane blbem a vše svádí na komunisty. I 25 let po revoluci.
21.02.2015 - 19:08:56
helkin - Chtel jsem hlasovat,ale takovou agitaci jsem zazil za komunistu,tak uz z principu nehlasuji...proc tolik vykricniku vazeni stribrsti spoluobcane????chapu,ze chcete mit ve Stribre hriste,ale to nemusite sedet u pc a klikat na pokyn pana starosty jako o zivot
16.02.2015 - 10:56:59
miki - Dohání nás Nehvizdy, zaberte!!!
11.02.2015 - 21:22:12
tubarao - Přesně tak - několik minut denně a využít obě možnosti - web i facebook.
11.02.2015 - 20:33:10
miki - My to můžeme dokázat! Ale musíte všichni chtít!!! Pojďme to udělat pro naše děti a vnoučata, nic to nestojí!!
10.02.2015 - 13:14:38
Nedbinka - Dnes jsem četla v pravidlech, že každý může denně poslat 2 hlasy - jeden přes webový formulář a jeden přes Facebook. Zdůrazňuji, že hlasování je možné každý den opakovat!



Pro reakci na článek musíte být přihlšen


Publikování nebo šíření článku a fotografií ze stribro.cz je bez souhlasu autora zakázáno.
Účetnictví a prodejna počítačů Stříbro | Tvorba www stránek Stříbro