|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
fanstyby.stříbro.cz |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Zájemci se mohli podívat do areálu gymnázia Stříbrské osmileté gymnázium spolu s Obchodní akademií nabídlo návštěvníkům možnost představení školy. V páteční odpoledne si zájemci mohli nejen prohlédnout celý areál, ale také se zeptat učitelů na vše, co je zajímá. „Rodiče se většinou ptají na přijímací zkoušky, dále je zajímá činnost školních kroužků a také možnost přechodu na gymnázium po deváté třídě," řekly nám učitelky Jana Kutná a Eliška Šípová. O skutečnosti, že je možné přejít na osmileté gymnázium i z deváté třídy, se moc neví. „Snažíme se to rodičům připomínat, byť je tato možnost kapacitně omezena," dodaly učitelky. Ve škole jsme potkali i paní Jitku Vaňkovou s dcerami. „Škola se mi líbí, ale nemám srovnání s jinou Obchodní školou. Zase má jistě široké uplatnění a máme to blízko bydliště. Jediným zádrhelem by pro děvčata mohla být náročná matematika," zvažuje paní Vaňková. Dívky však byly zjevně spokojené. „Docela vážně o této škole uvažujeme, ještě jsme se byli podívat na další školy v Plzni, teď se musíme rozmyslet," řekla nám patnáctiletá dvojčata Lucie a Veronika Vaňkovy. Z Erpužic se přijela podívat Eliška Kocourková. „Já byla i na dni otevřených dveří na stříbrské SOŠ, a tam mě zaujalo Přírodovědné lyceum. Zvažuji ještě Obchodní akademii a jednu rezervu jsem si ještě nechala v Plzni," má o čem přemýšlet slečna Eliška Kocourková. O gymnáziu přemýšlí také Karolína Lukášová a Hana Bártová. „Půjdeme to zkusit, z přijímaček strach nemáme, vždyť, co se stane, když je nezvládneme? Můžeme to pak zkusit z devítky," shodly se dívky ze Stříbra. Některé zájemce prováděli přátelé. „Já už tu jsem prvním rokem a moje kamarádka se chtěla podívat," uvedla Barbora Hošťálková z OA1, která provedla Martinu Tukovou. Dne 16.01.2009:Martina Sihelská Pro reakci na článek musíte být přihlšen |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Účetnictví a prodejna počítačů Stříbro | Tvorba www stránek Stříbro | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||