Uživatelské jméno: Heslo: Dnes je 6. dubna 2026
Aktuálně O městě Pro turisty Pro občany Podnikatelé Katalog
fanstyby.stříbro.cz



Proč skupinka napadá MATRIX ???


...oblíbený Hudební ostrov Matrix je čím dál více oblíben a přesto se najde skupinka lidí, která se s tím nemůže smířit...

Po mnoha letech se ve Stříbře našel podnikatel, který ve spolupráci s městem postavil podnik, který si osobně myslím nemá v západních Čechách žádnou konkurenci.

Byl to jistě odvážný záměr , ale vyplatil se, jelikož zájem místních lidí i ze širokého okolí je obrovský.Konečně se mládež a nejen mládež má možnost pobavit a nemusí proto dojíždět až do daleké Plzně.

Na celý objekt v průběhu provozu dohlíží bezpečnostní agentura, která dohlíží na pořádek a bezpečnost návštěvníků po celou dobu otevření.

Sám jsem se mohl přesvědčit, že "ochranka" velmi pečlivě hlídá stav příchozích návštěvníků a podle toho rozhodne, zda návštěvníka pustit či niko-li.
Dále ochranka označuje příchozí barevnými náramky a barevně odlišuje mladistvé do 18-ti let,kterým se s tímto páskem nenalévá alkohol, což si myslím,že je od vedení Matrixu velmi prozíravé a ještě nikde jsem se s tímto nesetkal.

Díky HO Matrix, máme možnost v našem městě přivítat osobnosti typu Leoš Mareš, Michal David,Sámer Issa, Agáta Hanychová a shlédnout další akce , o kterých jsme neměli ani tušení..

Dále máme možnost vidět klidné centrum města, kde se přestali potulovat nehlídané skupinky, které měli jedinou činnost ničit a napadat návštěvníky jiných barů, kde bohužel ochranka nebyla.V tuto chvíli si myslím, že bezpečnost našich dětí , ale i nás samotných je dokonale vyřešená.

To , že bohužel i zde ve Stříbře se najdou tací návštěvníci, kteří při odchodu z podniku se snaží dělat nepořádek, to je pravda, ale to už je činnost městské policie, ale sám si myslím,že tohle se neuhlídá nikde ...

Hudební ostrov Matrix dále ve spolupráci s Domeme Dětí a mládeže ve Stříbře připravuje akce i pro ty nejmenší, například poslední diskotéka pro ty nejmenší, která byla připravena ke konci školního roku, kde byla připravena řada zajímavých soutěží a dárečků a dokonce se vyhlašovali i nejlepší tanečníci dětského věku.

Přesto se najdou tací, kteří se neustále snaží tento podnik napadat a vyjímkou není ani strhávání plakátu a neustálé oslčování toho, že není něco v pořádku.
Těmto občanům se bohužel nikdo nikdy nezavděčí !!!!!!!!!!!!


Závěrem by vedení Matrixu chtělo všechny ubezpečit, že se těmito jedinci nenechá otrávit, a že i nadále Vám bude zajišťovat zajímavé hosty a pestrý program.

Tímto Vás všechny srdečně zveme na tuto sobotu na Československé hity a na hudební soutěž KARAOKE + velké překvapení.




Dne 22.09.2008:Petr Kasal


29.09.2008 - 07:40:11
Dirigent - Pro Maikla: asi máte pravdu, že jsem Váš humor nepochopil. Za to se omlouvám. Ono v tom kontextu článku "proč skupinka napadá Matrix", mi to přišlo jako zahrávání do autu. Ale když to čtu znovu, tak to beru jako odlehčení. Ale přesto mi to nedá, abych nereagoval na sokolika: Ono je vidět kam tu diskuzi "tlačíte". Na jedné straně se divíte, že se k této věci vkládají i lidé, kteří bezprostředně nebydlí u tř. 5. května a trápí je, že v našem městě se děje něco nefér a zrovna to není pod jejich okny a na straně druhé všechny majitele nemovitostí na tř. 5. května, kteří mimo jiné podepsali petici, nazvete nějako skupinkou. A další pohled na věc. Jsem v petičním výboru a dosud se zástupci vedení Matrixu s námi sešli jednou zhruba v polovině července. Tam jsme se dozvěděli, že hygienická stanice již na počátku napsala , že provozní doba by měla být do 03:00 hodin. Přesto v té době bylo již provozováno více než tři měsíce jinak. Zřejmě "ohleduplností" vůči obyvatelům bylo neustále provozováno do 05:00 hodin. Změna nastala až počátkem září a to jen na několik dnů. Dnes už opět provozují do 05:00 hodin. Opravdu se věc řeší a hledá se způsob! A již po několikáte opakuji, že to skutečně kazí většině menšina. Navíc nikdo nenapadá jen Matrix a celou dobu tvrdím, že se musí jednat o komplex pravidel, která prospějí oběma stranám. Ale na to nějak provozovatelé Matrixu nechtějí "dobrovolně" slyšet. Tak asi by měl zasáhnout majitel objektu. Je mi líto, že vše jen padá na Vaši hlavu (podle vašich slov), ale možná to bude tím, že vy jste vytáhl do boje a vy srdnatě obhajujete "vedení Matrixu". A to přesto, že podle mého soudu máte málo informací. Tak se nedivte, že se Vám to pak snáší na hlavu.
26.09.2008 - 17:17:43
kalcikova - Úplně poslední příspěvek: Děkuji všem těm studentům (a to sakra mladým a asi těm slušným), kteří mojí diskusi četli a světe div se, s mnohým souhlasili.
26.09.2008 - 17:15:14
kalcikova - opravuji diskusní a diskuse..nikdo není neomylný. Kalčíková
26.09.2008 - 17:12:25
kalcikova - to maikl: tak pro Vaší informaci, je mi přesně 36 let a nepovažuji se za starou...ale to je věc relativní, že:-),...to že se daná věc netýká plně mé osoby neznamená, že si budeme proboha zakládat diskuzní fóra s označením sem vstupujte jenom ti, kteří u té silnice bydlíte...a věřte tomu, že proti zábavě opravdu nic nemám, naopak, docela kvituju, že i mí studenti v pátek a v sobotu mají kam jít.. a v neposlední řadě asi popáté říkám, že vytrhané značky bych v zahradě mít opravdu nechtěla. Ani kdyby je vytrhal ten či onen z Matrixu, nebo Pepík z Horní Dolní. Takže se mějte fajn, a můj názor nechte mým názorem, já Vám taky Váš neberu. Nikde jsem neřekla, že Matrix existovat nemá. Ale opravdu si nemyslím, že daná věc se má řešit dle Vašeho "návodu"....tak se smiřte s tím, že žijete ve městě, a hotovo...Jsem občanem tohoto města a je fajn, že se dělá něco pro nás mladé (i když Vy osobně mě zařazujete do skupiny starých), ale myslím si taky, že je dobře, že se někdo ozval...protože VŠE je o toleranci a respektování se a hlavně, pokud se vyskytne problém, tak je nutné ho řešit..ne před ním strkat hlavu do písku. Tím končím příspěvky do této diskuze, aby mne někdo nenařkl, že pokud nebydlím dva metry od Matrixu, nemám se do toho plést. A hlavně si myslím, že teď jsou na řadě ČINY...měli by se sejít zástupci všech stran, třeba se i do "krve" pohádat, ale hlavně najít řešení nebo kompromis. A to v součinnosti s městem, PČR a městskou policií. S pozdravem a definitivně všem Mgr. Kalčíková Zuzana
26.09.2008 - 16:38:10
sokolik - Maikl:plně souhlasím..pár jedinců si vylejvá jen svůj vztek a hněv,já jsem ve Stříbře známý, tak se do mě obouvají...:-) jen tak dál lidičky,je mi to šumáček... Maikle,tobě díky za super komentáře,čus Petr Matrix jede dál a to je hlavní
26.09.2008 - 13:29:36
maikl - Mno, já jsem se to snažil posunout spíš do roviny humoru..to jste asi nepochopil :-)..když už je to tady tak smrtelně vážné..:-)..jinak mě tu vadí reakce lidí, povětšinou asi starších, kteří, ač se jich to konkrétně netýká, tak zde zaujímají samozřejmě také negativní stanovisko vůči zábavě ve stříbře..p.kalčíková aj..jinak, to žě nějaký jedinec dělá výtržnictví, tak to je záležitost PČR a ne provozovatele podniků..vždyť ty značky atd mohl poškodit člověk, jdoucí z města a ne zrovna z Matrixu..ono by se to těžko dokazovalo ale když chcete psa bít..
24.09.2008 - 12:44:06
Dirigent - Je mi líto, že opět maikl vše posouvá do roviny kontroverze a netolerance ze strany obyvatel, kterých se to týká. Vždyť to tak není. Nikdy nikdo - vyjma p. Kasala, nestavěl věc tak, že nechceme aby nebyl Matrix. Nechceme se však smířit s terorizováním. Pokud by bylo více tolerance ze strany všech návštěvníků Matrixu, tak ani žádné petice nebyly. Pokud by nedocházelo k hulvátským projevům, poškozování majetků, hygienickému znečišťování a dalších negativních projevů, tak by nikdo ani nezvedl hlas. A pokud přijmu názor maikla: Pak, jsem ještě neviděl hokejový zápas který by začínal v 21:00 a končil v 05:00 hodin. Prostě se tu bavíme o toleranci a o tom nechat žít. Zatím ze strany "některých" návštěvníků byl prokázán opak. A znovu opakuji jen některých!!!!
24.09.2008 - 10:54:45
maikl - Pro jágra: to kto by jste měli asi problém..psaly by se totiž petice, že moc třískáte pukem o mantinely a že jsou fanoušci moc hluční..:-)..a nedej bože, aby se vraceli opilí fanoušci tř.5 května..a Pepa by se postaral, aby vás přesunuli co nejdál, nejlíp někam za město:-DD
24.09.2008 - 09:21:32
Jagr - Ja bych MATRIX zavřel a postavil bych tam tréningové centrum pro hokejisty HC06!!!!
24.09.2008 - 07:30:17
Dirigent - Už jsem se nechtěl moc vyjadřovat, aby to nebylo jen o mých názorech, ale vývoj diskuze mi přece jen vyprovokoval. Škoda, že utíkáme od středu debaty. Z mého pohledu nemohu souhlasit s tím, že tř. 5. května je hlavní silnice, tak se musí počítat s hlukem. Ikdyž částečně se s tím počítá. Ale rovněž nesouhlasím s hlukem na náměstí, u KD, u Jevčáka, u Absoluthu...a jinde. Prostě něco je špatně, že je to takto v našem městě. A znovu připomenu, že je jen o tom, aby jedna i druhá skupina lidí byla tolerantnější i bez policií. Každý jsme hlučnější při požití alkoholu, ale proč je nutné ničit cizí majetek? Nebo náš společný? A z pohledu Matrixu: jsem přesvědčený, že již při povolování se něco podcenilo. Když si uvědomíte kapacitu KD (500 míst) a dle článků prezentovaných i na stribro.cz - kdy se chlubí organizátoři, že se sešlo 800 lidí, tak tady je kus odpovědi. 800 lidí musí projít a odejít a hádejte kudy? A v takovém množství lidí se prostě najde i skupinka těch, kteří rádi o sobě dají vědět. A tak je to pravidelně každý pátek, sobota a až do nedělních rán. Další oblast je otvírací doba Matrixu. Když měl otevřeno donedávna až do 5:00 hodin, tak prostě se lidé do té doby prostě neměli šanci moc vyspat. Tady já osobně cítím řešení. Výrazně omezit provozní dobu. Například do 02:00 hodin jako je to u KD - právě kvůli okolí a hluku. Další opatření se nabízí - omezit kapacitu cca na 300 lidí. A pak je to dle mého soudu udržitelnější. A je to již i v silách města domluvit dohlížení na pořádek. Pak se domnívám, že by mohly i pomoci intenzivnější kontroly nenalévání mladistvím a přísné postihy za nedodržení provozní doby. Ale tohle už mělo být od počátku, pokud by skutečně někdo odpovědně rozhodoval o zřízení takové "megadiskotéky". To vše možná nastalo právě tou "rychlostí" povolení takhle velkého projektu. Pak by možná tyto diskuze nebyly, nebo by asi byly jiné. A defacto by se "nevrážel klín" mezi mladé a ty dříve narozené, popř. mezi tzv. vedení Matrixu a obyvatele nejbližšího okolí.
23.09.2008 - 21:48:15
urbi - Pěkná debata, zvlášť mezi sokolíkem a pepou - každopádně mi připadá, že sokolíkovi došly náboje a začíná se chabě vymlouvat na vedení Matrixu místo toho, aby svůj názor obhájil...
23.09.2008 - 20:43:11
pepa - Pro smolika: ad 1) O tom nic nevím, ale není problém se na příštím zastupitelstvu zeptat, jak to tenkrát všechno bylo. ad 2) Na to předpokládám už pracovníci pověření kontrolou plnění smlouvy připraví na říjnové zastupitelstvo odpověď.
23.09.2008 - 19:44:11
pepa - Pro pana Kasala: Zajímala by mě ještě ta zmiňovaná spolupráce s městem na postavení podniku? Já jsem si doteď myslel, že město pouze pronajalo PDA. Co se stavělo? Na čemž že to město s MATRIXem spolupracovalo?
23.09.2008 - 18:41:18
sokolik - pro Pepu: Pepo děkuji vám za vysvětlení :-) mějte se hezky a díky za super debatu
23.09.2008 - 18:34:28
pepa - Pro pana Kasala: Je vidět, že jste na vojně nebyl. Jako vojáci jsme měli vycházky do 22:00, jenom mimořádně déle. Pokud jsme je mimořádně přetáhli, tak jsme si dali pozor, abychom se nepřipletli do rány polici nebo "lítačce" a velice potichu jsme se do kasáren vraceli zadem přes plot! A to i ti největší magoři si dávali pozor, aby neslízli sedm vostrejch, tedy 7 dní basy a samozřejmě o 7 dní prodloužený odchod do civilu!
23.09.2008 - 18:11:02
sokolik - kdopak bude v Matrixu uvádět celý Silvestr??? už teď se všichni moc těšíme na skvělé hosty,které přivítáme v Matrixu 31.12.2008 koho by jste chtěli vidět jako hvězdu moderátora na Silvestra,napadají Vás nějaká známá jména? pište mi na kasalp@centrum.cz nebo pište formou SMS,jméno osobnosti na tel:731/491222
23.09.2008 - 18:10:03
sokolik - pro Ladislava: na prosto s stebou souhalsím Láďo, závist je hrozná vlastnost !!! měj se fajn Sokolík
23.09.2008 - 18:09:11
pepa - Pro Láďu: Kdyby mi šlo o peníze, tak byste ode mě na stribro.cz neviděli ani jeden článek, protože to dělám zadarmo jako svého koníčka. Já si chtěl jenom ověřit to, co na mě z příspěvků pana Kasala čišelo a co mi potvrdil: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Ale jinak dík za nadhoz. :-)
23.09.2008 - 17:58:37
pepa - Pro pana Kasala: Nejsem si vědom, že bych svým článkem MATRIX napadl, jak jste mě obvinil. Napsal jsem jenom informaci z veřejného jednání zastupitelstva a doplnil jí o odkazy na veřejně přístupné materiály, aby si každý mohl udělat svůj názor. Já jsem svůj názor vyjádřil až v posledním odstavci a to dokonce pozitivně ve smyslu existence kvalitní diskotéky. To naopak Váš článek vše rozvířil a vyvolal diskusi.
23.09.2008 - 17:57:36
ladislav - Hele Pepo já nejsem žádnej velkej příznivec MATRIXU, ale tohle už si vážně přepísk. Myslím, že máš nějaký komplex. I kdyby za to měl sokolík třeba tunu zlata měsíčně, nám všem včetně tebe je do toho houby. Řeš problémy a ne to, kdo má za co kolik peněz, akorát se tady shazuješ. Jsem rád že vydělám více mimo Stříbro než ve Stříbře, ta závist je fakt hrozná vlastnost. Nazdar.
23.09.2008 - 17:32:03
sokolik - pro Pepu:už ty peníze přehazuju a dělám si hromádky(já se z toho zbláznim :-) a nemluvim o tom, že toho pití co střídám,ze mě snad bude alkoholik,tolik pitího zdarma,jinak otázky Vám zodpoví můj zaměstnavatel,provozovatel a vynikající kamarád a majitel největší západočeské diskotéky,která je právě u nás ve Stříbře.budute chtít sjednat schůzku s mým vedoucím? :-) měj se Pepo fajn
23.09.2008 - 17:14:30
pepa - Pro pana Kasala: To, že nechcete na moje jasně a srozumitelně formulované otázky veřejně odpovědět, je samo o sobě pro čtenáře výmluvné. Nebo je snad jiný důvod neodpovídat než že by Vaše pravdivé odpovědi poškodily MATRIX? A ještě by mě zajímala jedna věc, už to v diskusi padlo. Pobíral jste nebo pobíráte od MATRIXu nějaké peněžní či naturální odměny?
23.09.2008 - 17:14:13
trouba - já osobně bych zavřel úplně všechno včetně Penny marketu,protože nás všechny ruší:-)a potom bych po 22.hodině uzavřel veškerý průjezd městem Stříbrem,protože nás to taky ruší a speciálně pana R.Turka,který má strašně moc práce s vylepováním plakátů, na což si osobně já a nejen já myslím stačila jednou týdně brigádnice,tak se lidi dobře vyspěte pa pa :-)
23.09.2008 - 17:01:29
pop - pro Joudu:osobně si myslím, že osobnosti typu Leoš Mareš,Sámer Issa,Michal David ,Michaela Ochotská,Kateřina Sokolová,Agáta Hanychová jsou velmi zajímavé osobnosti českého showbyznysu,které jsme mohli vidět během pár předešlých měsíců v hudebním ostrově Matrix, ale pokud máš zájem o jiné, tak co vím, tak Matrix se neustále ptá o koho zde lidé mají zájem,určitě budou rádi, když jim pošleš zajímavá jména.zdraví Pop.
23.09.2008 - 16:55:36
sokolik - pro pana Hrábka alias Pepu ahoj Pepo,právě jsem mluvil s vedením Matrixu a velm rádi ti zodpoví všechny tvé otázky,stačí zavolat a jsou ochotni se kdyko-li sejít.čauky Sokolík
23.09.2008 - 16:54:33
Honzik.Ag - Ahoj. nemam cas to tady cele cist, ale k jadru. Zkuste bydlet na sev. predmesti u severky. Patky a Soboty je tady taky hukot. Na Absolut si taky vsichni stezujou. Na akce u Jevcaka, ktery jsou pres reku slyset do celeho mesta si taky nikdo nestezuje tak jako tady vsichni na matrix. Je fakt ze v patek a v sobotu jsem policajty uz dlouho nepotkal. Nerikam ze je v Matrixu vsechno spravne, ale kde je vsechno spravne?? Nalevani mladistvym? Pred tremi roky jsem kazdy tyden slysel o nejake policejni kontrole nejake provozovny. Ted nikdo nic nerika. Az budu mit cas tak si to tady poradne proctu a snad napisu i nejakej podrobnejsi komentar. Jinak na namesti znovu otevreli Vinarnu tak si taky muzeme zase stezovat. Mimochodem neni tr 5.kvetna jedna z hlavnejsich ulic ve meste? predpokladal bych tam tedy vetsi frekvenci pohybu, timpadem i hluku. Kdybych bydlel na namesti, taky bych nemohl nadavat na to ze tam chodi lidi a krici. Jo kdyz rusi hodne nocni klid je tady Policie. Kdyz budou mit vic vyjezdu za patek a sobotu, posili hlidky a budou prisnejsi. Alespon myslim ze to tak chodi. Tachovaky jsem tu nevidel uz ani nepamatuju. S pozdravem Jan Dauda
23.09.2008 - 15:53:17
sokolik - pro pana Hrábka alias Pepu: zdravím Pepo,otázky jsou velmi zajímavé,ale odpovídat nebudu, Vaše otázky jsou zavádějící,zdá se mi,že jste až moc "na koňi"..Pokud vím,tak první jste napadl Matrix Vy,při vašem článku z veřejného zasedání zastupitelstva a já nebudu odpovídat na nesmyslné otázky..pište si komentáře i nadále,je dobře, že občané Stříbra mají možnost se vyjádřit, stribro.cz je opravdu super portál a já jsem rád,že občané vyjadřují své názore,což je lidské a naprosto to chápu.s pozdravem Kasal Petr
23.09.2008 - 14:02:31
pepa - Pro Ladislava: Já se jenom slušně ptám, když to má MATRIX tak zmáknuté. A očekávám seriózní odpověď od seriózního autora. Jinak s klidným svědomím prohlašuji, že před svými osmnáctými narozeninami jsem až v 17ti letech vyměnil nedělní mléko ke knedlo-zelo-králík za 1 pivo. Ale máš pravdu, záleží to na člověku, na prostředí, ve kterém se pohybuje atd.
23.09.2008 - 13:27:29
smolik - Koukám na hezky rozjetou diskuzi a zkusím taky krátce reagovat. Pokud se odmyslíme emotivní reakce obou stran, které jsou pochopitelné (každý rozumný člověk by uměl zformulovat dostatečně "průkazné" důvody proč Matrix ano či ne), jsou tady podle mého názoru důležitější skutečnosti, které by měl někdo zodpovědně přinejmenším vysvětlit nebo objasnit: 1) jak fundovaně rozhoduje rada města, když během cca tří týdnů revokuje usnesení o pronájmu PDA, co se během té doby změnilo...? 2) je skutečný provozovatel (s.r.o.) shodný s nájemcem PDA, nebo je to smluvně celé "na vodě"...? Je mi skutečně jedno, jestli v Matrixu je na dveřích napsaný provozovatel "Franta" nebo "Jarda", všechno ale musí fungovat podle nějakých pravidel (smluv, zákonů, lidské slušnosti, zodpovědnosti apod.).
23.09.2008 - 13:03:28
Dirigent - A ještě si neodpustím jednu poznámku k autorovi článku, který rozpoutal tuhle diskuzi. Nedávno publikoval článek jak se stává ze Stříbra doupě narkomanů, protože našel dvě stříkačky. No myslím, že by stačilo navštívit nás co bydlíme na tř. 5. května a týden co týden mu jich pár dáme, které jinak vyhazujeme ze svých zahrad. A nějak jsem nezaznamenal, že by psal o negativech právě některých i "návštěvníků" Matrixu. Prostě tam je vše o.k. a naopak jen "skupinka napadá Matrix, kterým se člověk nikdy nezavděčí". Nám by bohatě stačilo, kdyby v noční době byl takový klid, abychom mohli řádně spát, aby nedocházelo neustále k poškozování našeho majetku, aby to na tř. 5. května (a někdy i po celém městě) po některých akcí nevypadalo jako po nájezdu agresorů. Prostě jen trochu respektu a vzájemné úcty, kterou mimo jiné sami "mladí" očekávají od nás.
23.09.2008 - 12:55:04
ladislav - Hele Pepo, já bych do toho tak nebušil. Nedělejme z toho drama, to co tady popisuješ nedělají ani v kulturáku. A přeci si tam taky rád zatancuješ. Je třeba dohlížet na pořádek v ulicích a řádně ošetřit jeho dodržování, ale jestli se tam opije nějaký 17-ti letý kluk, kterýmu koupil pití jeho starší kamarád, to se vážně nedá uhlídat. Ruku na srdce, ty jsi se nikdy neopil před svými 18 narozeninami ? Já tedy ano a přesto je ze mě slušný člověk a kdo je grázl od přírody, tomu nějaká věková hranice nepomůže. Zdar a sílu.
23.09.2008 - 12:49:33
Dirigent - Maiklovi: škoda, že ses chytil postavení článku redaktorem. Nikdo není proti Matrixu jako takovému. Skutečně nás všechny nejvíce bolí neukáznění lidé. Ikdyž je nutné připustit fakt, že i zásahy provozovatele by pomohly řešit situaci. Jen jako občan města Stříbra bych více ocenil řešení příčin a pokud je to možné i bych očekával návrhy na jejich co největší eliminování a ne řešit důsledky a to pokud možno represivními orgány. Ale uvědom si, že na jedné straně je snaha udělat něco pro jednu skupinu a ta by neměla utiskovat skupinu jinou. A o tomhle je celá diskuze. Zatím je to tak, že někteří se vyžívají v terorizování okolí a možná jim to i dělá radost. Myslím, že jsme již prokázali dost trpělivosti od konce března do současné doby. Ale když se stále jen pomalu mění věci tak, aby se i na tř. 5. května dalo žít v pátek, sobotu a v neděli ráno!
23.09.2008 - 12:35:05
pepa - Pane Kasale, to jsem rád, že to má MATRIX tak perfektně vyřešeno. Poraďte prosím i ostatním provozovatelům kulturních akcí, jak na to. Můžete zodpovědět následující otázky? 1) Co se týká vpouštění osob do MATRIXu, jaký stav ochranka hlídá? Koho nevpustí? 2) Od kolika let jsou do MATRIxu vpouštěni návštěvníci na večerní program? 3) Jak je vyřešeno to, aby osoby do 18-ti let nepili alkohol a nekouřili cigarety, které jim koupí ti, kterým už bylo 18? 4) Jaká věková skupina je nejčastěji návštěvníkem MATRIXu? 4) Jak řešíte vyvětrání prostoru od cigaret před dětskými diskotékami, když tam jezdí i maminky s kočárky? 5) Koukám na dětskou diskotéku a žádné náramky nevidím, takže se alkohol neprodával ani rodičům? Předem děkuji za odpověď.
23.09.2008 - 10:54:37
maikl - Taky tak trochu chápu lidi, kteří bydlí poblíž Matrixu. Ale obviňovat z výtržností tento podnik je trošku přehnané..To by jste rovnou mohli obviňovat pivovary, že vaří pivo, lihovary, že vyrábí alkohol..atd..že vám kvůli tomu opilci řvou u baráku..to je absurdní..PČR ve městě není vidět, když tedy zrovna nestojí u Lesů a nevybírají pokuty...a pokud je tu pořádková služba-městská policie, tak by měla udržovat pořádek..jestli je to pouze instituce na vybírání pokut za špatné parkování, tak není co řešit..
23.09.2008 - 10:36:59
Bischop - Dokud nebude snaha ze strany města vůbec chtít tyto problémy řešit ať už vlastními prostředky či tlakem na policii tak se to dál nehne. Možná by pomohlo volat rovnou zastupitelům a ne policii takhle ve tři ráno, třeba by je to donutilo s tím něco dělat. :o)
23.09.2008 - 10:07:01
AAlicek - Dobrý den, taky nejsem proti Matrixu. Je pravda, že je tu aspoň něco pro mladý. Ale rozhodně i mně by se nelíbilo byldet v blízkosti Matrixu a stresovat se jen myšlenkou na víkend - co se zase stane. Asi by opravdu okolí měla kontrolovat policie. Dám příklad: Před 2 rokama jsem byla v Anglii. Vyrazila jsem do jednoho známého klubu. Zjistila jsem, že všude mají otevřeno max. do 2 a opravdu to respektují. Velice mě překvapilo když jsem v 2 hodiny ráno tento klub opouštěla a na každém rohu byli policisté. Vypadalo to tam skoro jak kdyby se tam konala nějaká demonstrace, ale opravdu to plnilo účel. Nekonaly se žádné výtržnosti a pokud se někdo choval nepatřičně,tak policie zasáhla a pokutovala ho. Neříkám že by to tady mělo každý víkend vypadat jako tam (podle mě to bylo až přehnané), ale něco na tom bude. Souhlasím s tím, že by po zavíračce okolí mělo kontrolovat pár policistů. Určitě byse chování návštěvníků o něco zlepšilo. Ale to už je také asi otázkou peněz.
22.09.2008 - 22:22:41
dirigent - Pro raka: volal...volal, ale co je tě to platné. PČR většinou není v dosahu v momentě krásných projevů "mladých" (třeba kolem páté ranní) a jeden strážník pro město Stříbro v tu dobu ve službě, také nějak není vidět. Občas je zahlédneme, dokonce i někdy zasáhnou, ale na takovou sílu davu (a znovu připomínám, že jsou akce, kde se sejde i 800 lidí) je skutečně jeden či dva strážníci zoufale málo. A je mi dost líto, když musíme spoléhat pouze na policii. Myslím, že komplex opatření by měl být jak od vlastníka budovy - města Stříbra, tak od provozovatele a další orgánů. A teď něco sokolíkovi: Opravdu je vidět, že skutečně nevíte o čem píšete. Mohu vám ze své bohaté životní zkušenosti zaručit, že řádění armády byla procházka růžovým sadem oproti řádění některých návštěvníků Matrixu. Opravdu jsou spíše výjimky, kdy se dá přežít. Nejsem zastáncem zákazů a omezování, ale jsem přesvědčen, že je nutná určitá regulace. Prostě bude nutné omezit provozní dobu. Omezit počet návštěvníků a zřejmě hlídat provozovatele, jak dodržuje nenalévání mladistvým a podnapilým. Pokud skutečně ještě mluvíme o kultuře pro mladé, tak nechápu, proč odcházejí někteří v tak "žalostném" stavu! Že dokonce v minulém týdnu se jeden vloupal do sklepení rodinného domku. Nebo je kultura ničit majetek města, ničit ostatním co si pro sebe vytvořili? Lámat značky jak na běžícím páse? Nebo je kultura nadávat hulvátským způsobem lidem o mnoho starším, kterým se to nelíbí a kteří se jich ptají jestli ta značka mu tolik vadí? Skutečně byste měl zvážit svá slova a zkusit se na to podívat i z jiné strany. Ale trošku vás chápu. Možná, že ty vaše články píšete za peníze a tak přeci nebudete hledat chyby na svém chlebodárci, které vidí jiní. A pokud to tak není. tak by stačilo pár chvil mezi jednou a pátou ranní postát na třídě 5. května a třeba pochopíte. A když jsme u těch pravidel. Proč provozovatel nedodržuje to co mu doporučila hygiena. Proč donedávna provozoval do 5 hodin rána a přitom věděl, že mu byla doporučena doba nejpozději do 03:00 hodin? Tak že by to byla urputná snaha dělat kulturu pro mladé i přes veškerá doporučení?
22.09.2008 - 22:14:13
kalcikova - pro ladislav...Vaše citace:"Rozhodně je nutné aby provozovatel uklidil nebo nechal uklidit nepořádek v ulicích po jím pořádaných akcích"...naprostý souhlas přítomnost městské policie..ano, ale setkalo by se to s nějakou odezvou?...před týdnem jsem parkovala před poštou, vhodila do automatu peníze...nic...číslo telefonu, nic....říkam si ...just dojdu na městskou policii...slečna (paní) právě zamykala...při upozornění, že automat nefunguje a "žere" peníze mi bylo odpovězeno :"Tak to neplaťte..teď končím...vyřídíme zítra"..v městské policii jsou dva (nebo se mýlím?)... a myslím že večer jenom jeden....ten by to opravdu nezvládl sám....možná by bylo opravdu řešením kdyby PČR udělala represi měsíc, dva v kuse...pak by možná dotyční pochopili, že bavit se je fajn, ale že taky platí pravidlo...žij a nech žít:-)
22.09.2008 - 20:46:57
ladislav - Krásný duel kalcikova-sokolik. Jednoznačně je dobře, že tady podobné zařízení vzniklo a místní mládež nemusí nikam dojíždět. Jednoznačně je dobře že je mimo historickou část města, bohužel to teď odnáší lidé z jiných městských částí a naopak lidé z centra si trochu oddechli, to už tak bývá. Rozhodně ale není dobře co se po skončení akcí v ulicích odehrává. Tady je nutné aby byla přítomna městská policie a aby vybírala pokuty za výtržnosti stejně svědomitě jako za špatné parkování. Rozhodně je nutné aby provozovatel uklidil nebo nechal uklidit nepořádek v ulicích po jím pořádaných akcích. A rozhodně milý sokolíku bych nepsal, že se jedná o kulturní zařízení. Kultura vypadá trochu jinak, jak, to tady nebudu rozepisovat. A rozhodně milý sokolíku bych nepsal, že jsme zde mohli přivítat nějaké osobnosti, snad kromě Michala Davida to byly spíše opravdu jen osoby nebo kreatury. Hodnota a význam člověka není určen tím, kolik si vydělá, ale tím jaký si zachová charakter i poté, co dosáhne úspěchu.
22.09.2008 - 20:46:27
rak - Pozorně čtu a trochu mi uniká odpověď na otázku: zda někdo opravdu volal policii při takových činnostech, které jsou postižitelné? a také zda policie ČR někoho již za takové jednání postihla- pokutovala... Nejlepší je příklad- ukázat že něco není v pořádku a pak represe dotyčného- postih. Tady nejde přece o Matrix ale o přestupky lidí které je třeba umravnit. Je jedno jestli dotyčný jde z Matrixu, restaurace či soukromé párty, ale důležité je co činí a tak připomínám zákony u nás máme ale je třeba represí vyžadovat jejich dodržování. Máme se snad dočkat že budeme za čas běžně okradeni, poškozován náš majetek.... a budeme jen čekat? Rezignovat není na místě je třeba činit opatření vedoucí k nápravě. Přístup radnice mne nepřekvapil, nebo čekal někdo něco jiného?
22.09.2008 - 20:07:27
kalcikova - for sokolik: Milý Petře Kasale, ptala jsem se první:-) já vím, že to je problém, na který jsou dva různé pohledy:_)) chápu mladé, že se chtějí bavit, chápu okolní obyvatele, že nechtějí snášet to co musí. Nemůžu se ale zbavit dojmu, že cítím rezignaci...baví se, dělají nepořádek no jo no, s tím se nedá nic dělat:-)))..zajímá mě, jestli bylo jednáno s PČR o daném stavu.Nevěřím, že Vás by tato situace nechala klidným. Nenechala. Určitě být v kůži těch lidí, byste to takhle nenechal:-) Možná přijměte od pána tu možnost noclehu, možná zjistíte , že řešení musí hledat i druhá strana.. Obě strany... S pozdravem a bez známek ironie... Mgr. Zuzana Kalčíková
22.09.2008 - 19:52:15
sokolik - for kalcikova: milá Kalcikova,jak to chcete řešit Vy ???znáte jinou možnost ?
22.09.2008 - 19:37:20
kalcikova - for sokolik: nebo chapu vase myslenkove pochody...ze kdyz si platim dane...tak holt ma PCR stat viknedy cestou z Matrixu a pokutovat opilce:-)))
22.09.2008 - 19:35:49
kalcikova - for sokolik: takze PČR má týden co týden, pátek sobota noděle....udělat kordon a hlídat "dojezd" těch , kteří to přehnali, u dveří smeknout a popřát jim dobrou noc:-)))) PČR je placena z kapes daňových poplatníků...co když by si někdo nepřál, aby jeho peníze byly využity právě takovým způsobem:-))))
22.09.2008 - 19:24:23
killer-cz - for sokolik : tobě se chce zvracet jen to ne dost bylo zvratků
22.09.2008 - 19:03:38
sokolik - pro kalcikovou: odpověď: taky bych byl určitě hodně naštvaný,po někom uklízet a poslouchat nadávky atd...je to síla,jak se někteří dokážou bavit tím,že ničí majetek ostatních,z toho se my chce zvracet !!!ale jinak Vám nedokážu odpovědět,protože jiné možnosti nejsou,to musí Policie a tvrdě trestat ty,co dělají probémy !!!mějte se hezky
22.09.2008 - 18:45:36
kalcikova - pro sokolika: Vase citace "ale bydlet já na vašem místě,taktéž bych s tím nic nemohl dělat".......mám to chápat tak, že VY, osobně VY byste zde jen tak klidně....piánko...pomaloučku, polehoučku ...zestárnul?.)))))))))))))
22.09.2008 - 18:41:41
Bischop - Nedá mi to a musím reagovat. Pominu to, kdo, jak a proč je majitelem a provozovatelem Matrixu, to je mi v celku jedno. Jde o nepořádek v okolí a rušení nočního klidu. Docela se divím lidem žijícím v okolí, že nevolají policii a nestěžují si obzvlášť když mají služebnu takřka u nosu. Zákony platí údajně pro všechny stejně tak ať je prosazují stejně poctivě jako třeba při silničních kontrolách. Pokud je zavíračka ve 2:00 hod ráno tak tak proč nezkontrolují ve 2:30 její dodržení? Mám to "štěstí" a bydlím kousek od vchodu do KD v Gagarince a v poslední době mne napadá co takhle vytvořit vyhlášku, že provozovatelé kulturních akcí jsou zodpovědni za pořádek kolem budov a přístupů k nim během a po skončení akce? Aby si ukidili poněrnou část ulic okolo? Nejde mi ani tak o zvratky (špatně se nám určitě někdy udělalo všem) jde mi o vysypané popelnice, převrácené kontejnery a hlavně o všudypřítomné skleněné střepy. Ať už to uklidí fyzicky sami, nebo si někoho najmou či jim pak tech. služby pošlou fakturu. A ještě jednu věc: píše se tady o barevných náramcích rozlišujících komu smí obsluha nalít a komu ne. Tak tomu se mohu jen zasmát. Tím bych tady mladý pane Kasale neargumentoval.
22.09.2008 - 18:39:13
kalcikova - pro sokolika: hlavně teda nečekám odpověď typu psaní stížností a petic, případně hlášení přestupků:-))))))))))))))
22.09.2008 - 18:37:48
kalcikova - pro sokolika...Mám jedinou otázku...Jaký by byl Váš osobní konkrétní postup, kdyby Vaše bydliště bylo u Matrixu...a nacházel tam ty věci a ten stav co zde popisují ostatní...dejme tomu půl roku, rok....kdyby Váš spánek sobota, neděle...byl utrpením....co KONKRÉTNĚ uděláte být v jejich kůži... budete navštěvovat služebnu PČR, půl roku, rok....co uděláte....a odpověĎ mě teda opravdu zajímá....konkrétní odpověď
22.09.2008 - 17:35:56
jouda - A to mi mrzí, že mi Gandalf sebral vítr z plachet... Opravdu,"osobnosti" typu Agáty Henychové a Michala Davida, ty zde opravdu velice scházely... Jinak souhlasím, je to jen obyčejná diskotéka, kterou její rozhodně neotevřeli proto, že by jim šlo o pozvednutí kultury ve Stříbře, jak vyplývá z článku p.Kasala. To, že se zde pořádá dětská diskotéka, kde dokonce jsou, a to je teda opravdu bohuliba činnost,vyhlašováni nejlepší tanečníci, mě osobně přijde jako skvělá reklama pro budoucí potencionální návštěvníky Matrixu... Rozhodně proti Matrixu nic nemám, sám jsem jej několikrát navštívil, ale nedělejte z něj kdovíjakého šiřitele kultury ve Stříbře, je to směšné.
22.09.2008 - 17:21:23
Gandalf - Jestli ty co jsi jmenoval jsou osobnosti o tom by se dalo polemizovat spíše osoby to jsou :) a akce o kterých jsme neměli ani tušení prosím jaké akce to by mě taky zajímalo podal sto celé jako když matrix přinesl balíkům zábavu a kulturu.Já bych v matrixu nehledal nic jiného než větší diskotéku.Nejsem proti matrixu dobře že tu je alespon je kam vyrazit.
22.09.2008 - 17:20:52
sokolik - pro Dirigenta,vím ,že máte pravdu,ale bydlet já na vašem místě,taktéž bych s tím nic nemohl dělat...Nidko nemůžu uhlídat "bordel" ostatních. Zajímalo by mě, jak jste řešil vycházky a opuštáky naší armády "vojáci"určitě taktéž "nepouslouchali a dělali si co chtěli",zvlášť v ranních hodinách" !!!pozvání na nocleh bych klidně přijal,ale jak Vám říkám,chápu Vás,ale s tím neuděláme opravdu nic,to už musí Policie ČR, já ani vedení Matrixu to nijak neovlivníme..mějte se fajn Kasal
22.09.2008 - 17:06:08
Dirigent - Jo a ještě jednu věc...rád vás pozvu a můžete si to vyzkoušet u nás chvíli spát...třeba pak pochopíte.
22.09.2008 - 17:04:51
Dirigent - Je velká škoda, že prezentujete věci takto. Nevím kdo je proti Matrixu? Jen je škoda, že zase zákony platí jen pro někoho, že porušování nočního klidu se obrací proti lidem a strkáme je do pytle k lidem, kterým se nikdo nezavděčí, že nalepování plakátů po městě na různá místa, která k tomu nejsou určena a která nejsou ve vlastnictví Matrixu, je najednou bojem proti Matrixu. Asi by jste si, pane Kasale, měl malinko promyslet co říkáte. Na jednu stranu chcete, aby byly dodržovány zákony - viz diskuze k drogám a na straně druhé vám nevadí, že nejsou dodržovány jinde? Co kdyby vy jste nemohl v noci spát a někdo by vás tři krát, či pět krát za noc stále budil? A kdyby jste to musel snášet pravidelně skoro třičtvrtě roku. Co říkáte, že byste si to takhle pravidelně nechal líbit každý pátek, sobotu až do nedělních rán a to vždy téměř až do 5:30 hodin a říkal si hlavně, že se mladí baví? Nebo že byste pravidelně po nich mohl uklízet před svým domem a těšil se z toho, že můžete dopravní značky a odpadky uklízet ze svého dvora po těch mladých...jen ať se baví. Naopak jsem pro ať se dělá něco pro mladé, ale trošku vyváženě i pro ty, kteří mají skutečně i jiný program. Jinak opravdu to kazí malá skupinka lidí větší skupině, ale to tak většinou bývá.



Pro reakci na článek musíte být přihlšen


Publikování nebo šíření článku a fotografií ze stribro.cz je bez souhlasu autora zakázáno.
Účetnictví a prodejna počítačů Stříbro | Tvorba www stránek Stříbro