Uživatelské jméno: Heslo: Dnes je 3. května 2024
Aktuálně O městě Pro turisty Pro občany Podnikatelé Katalog
počasí.stříbro.cz | fanstyby.stříbro.cz



Místostarosta rezignoval na funkci


Doplněn rezignační dopis. Zastupitel Pavel Plánka rezignoval

v pondělí 29. 8. 2011 kolem poledne na funkci místostarosty města Stříbra. Svoje odstoupení zveřejnil na jednání  zastupitelstva města Stříbra.

Dle zákona o obcích č. 128/2000 Sb. § 99 (4) přestal být i členem Rady města Stříbra (RMS) a protože RMS musí být dle § 99 (3) minimálně pětičlenná, přijalo zastupitelstvo rozhodnutí, že až do volby nového místostarosty přebere povinnosti  RMS přímo zastupitelstvo, které hned po skončení  veřejného jednání zastupitelstva  pokračovalo v neveřejném mimořádném jednání RMS.

Předchozí článek z kategorie Zastupitelstvo.

           




Dne 31.08.2011:Ing. Josef Hrábek


09.09.2011 - 16:14:03
abcman - zdravim vsechny, ale radsi nechci cist ani vase prispevky, ale co me dojalo tak to byl pan Hrabek, jestli je tam Stybar, v tom vasem zastupitelstvu, tak to je pekna parada. Vazne to Stribro jde do....le. Vsude sami cikani na namesti ani se tam neda hnout a nic proti tomu nedelate, ale jestli to tak bude pokracovat, tak to dopadne jak ve Vansdorfu, a nebude to mit dlohe trvani
02.09.2011 - 16:07:18
fobus - Ano máte pravdu -nemáme odvahu.A to jenom proto,že víme čeho jsou někteří tzv."slušní" schopni.Je to vidět na štvanici na P.Plánku.
02.09.2011 - 15:01:40
Pepa - Máme tady demokracii a doufám, že to tak zůstane. Máme tady zastupitelstvo zvolené v demokratických volbách a kdokoli napadá jeho rozhodnutí jinde než na zastupitelstvu či dopisem zastupitelstvu nebo případně trestním oznámením pro porušení zákona, napadá demokracii a v případě vyhlášení pana Ženíška na stránkách TOP09 „Zastupitelstvo města Stříbra dlouhodobě přijímá rozhodnutí, která jsou v rozporu se zájmy města.“ se vměšuje i do samostatné působnosti obce. Zhodnocení práce zastupitelů provedou občané v příštích komunálních volbách. Jako občan města Stříbra využívám svých práv daných mi zákony této republiky a zastupitele upozorňuji, kritizuji a předkládám jim svoje návrhy přímo na zastupitelstvech. Využijte svého práva a dělejte to také. Na těchto stránkách se snažím o maximální informovanost občanů, ostatní mohou svým jménem také, stačí podepsat, že za zveřejněné informace přebírají odpovědnost. Najdou se tací, kteří nemají co do diskuse přinést, tak se uchylují k osobnímu napadání a útokům a přitom v sobě nenajdou odvahu se ani podepsat. S takovými je ztráta času diskutovat. Hezký den všem slušným lidem Josef Hrábek
02.09.2011 - 14:59:16
Pepa - Pro fobus: Přijede-li pan Štybar na radnici vykonávat funkci zastupitele, je mi jedno, čím přijede, hlavně že vůbec přijede a pro město a pro občany něco dělá. Josef Hrábek
02.09.2011 - 14:29:00
fobus - pro Pepa-Vidíme zcela jasně komu straníte.Pokud Štybar povolení má-je to dobře,ale v tom případě jak je možné,že za služební vůz MÚ Stříbro je považován služební vůz Vodáren a kanalizací se kterým tam parkuje.Tohle dozajista víte že ano?
02.09.2011 - 14:10:20
občan - Nejdůvěryhodnější anonym je ale samozřejmě PSVB Hrábek..jeho umělecké jméno Mulerová Plzeň asi vejde do dějin..podobně, jako UFO..dva krásné příklady zneužívání těchto stránek..tohle dno žumpy a humusu hrábek.cz už nemůže brát snad nikdo vážně..krom reklamy na vietnamské trhy a výplody chorého hrábkova mozku se zde stejně nic nedovíme..ať si zde onanuje ta čssd partička ušmudlaných rádobypolitiků nejedlý, hrábek a spol. a bude klid..ti rozumní už doufám dávno utekli..a doufám, že už zde nebudou přispívat, neboť tohle nemá absolutně žádnou úroveň, s takovýmito to články.
02.09.2011 - 13:48:08
Pepa - Pro fobus: A zastupitel pan Štybar nemá za oknem auta povolení k parkování na místech vyhrazených pro MěÚ kvůli výkonu funkce zastupitele? Z Vašeho prvního příspěvku je zřejmé, že to dobře víte, ale kdybyste to napsal, tak byste neměl záminku pana Štybara špinit. Další příklad důvěryhodnosti anonymů. Hezký den všem slušným lidem Josef Hrábek
02.09.2011 - 11:35:44
Mila - Setty, ze způsobu zapojení do diskuse příznivec nebo dokonce člen TOP09, či jen kamarád bývalého místostarosty anebo vše dohromady? Že by nám, při použití známého podle sebe soudím tebe, v ničím nezdůvodněném diskusním příspěvku předvedl, jak až moc pravicové smýšlení má? Tomu by nasvědčovalo i jeho kolektivní odsouzení všech, kdo se o komunisty jenom otřeli v jeho druhém diskusním příspěvku. To mi připomnělo jejich „kolegu“, který nedávno diskutoval v obdobném duchu. Ještě že se s nimi pan starosta na poslední chvíli rozloučil a je zodpovědný pouze nám, svým voličům.
02.09.2011 - 10:45:07
setty - Dobrý den. Je čas abych se přemístil do své nerodné, leč milované země, kde zřízení a zákony jsou respektovány a vykladači a šamani tam místo rozhodně nemají. Zápisy zastupitelstva jsou k mání v elektronické podobě, a tak budu sledovat váš boj s větrnými mlýny a lidskou hloupostí z dálky. Neodpustím si však jednu myšlenku. Myslím si, že tento boj vyhrát nelze. Vedoucí činitelé jsou v tomto městě prosáklí zaslepeností, mamonem a sebestředností. V případě, že se mezi nimi vyskytne člověk přesahující jejich rozhled, nebo morální hodnoty a nedej bože - nehraju s váma ty vaše podvůdky ihned ho vyštvou a házejí na něj špínu. Nejedná se jen o Pavla Plánku, kterého znám především jako dobrého muzikanta. To, že má s odpuštěním v zadku vrtuli je pro umělce běžné. Takže pane Macáku zatím se mějte a přeji pevné nervy. Pane Hrábku ve Vašem případě jen doufám, že Vám ten foťák někdo brzo vrazí do úst - přirozeně optikou ven tak, aby byla zachována funkčnost přístroje. Pokoj lidem dobré vůle...
02.09.2011 - 10:33:36
bigles - to mecenáš: "a pokud někdo (z)volí komunisty, musíme to respektovat" Když dopustíme, aby se komunisté zúčastňovali politického života, potom to musíme respektovat. Jak by asi dopadly první demokratické volby v Německu po válce, kdyby se jich směla zúčastnit NSDAP?
02.09.2011 - 10:24:01
bigles - to dirigent: Omlouvám se. Nechal jsem se unést. Pravopis kritizoval mecenáš. Ještě jednou omluva.
02.09.2011 - 10:20:06
bigles - to dirigent: Když žiješ ve skleníku, neházej kamením. Vy opravdu nepeskujte lidi za pravopis. Dvě věty a povedlo se. :-)
02.09.2011 - 09:59:48
mecenas - Pak tedy setty nechápu, jak můžete nazvat někoho příslušníkem SS. Bohudík volby jsou demokratické, i když vy byste zřejmě chtěl, aby lidé volili tak, jak jim někdo nadiktuje, a pokud někdo (z)volí komunisty, musíme to respektovat. Žijeme již ve svobodné zemi. I když osobně je mi úplně jedno, zda je ten či onen členem KSČ nebo jiné strany, důležitější je vůle a ochota něco pro město dělat. A když už chcete být fér a objektivní, pak bychom bývalé členy KSČ našli nejen u ČSSD, ale i napravo. Neodpustím si jednu poznámku, zastupitelstvo řídí starosta s místostarostou, včetně diskuze, která bohužel připomíná spíše divadlo jisté skupiny lidí. Nevím, zda jste na některém zastupitelstvu byl osobně, ale tento styl řízení trvá již od voleb. Když už máte ten potřebný nadhled a chuť radit a říkat, kdo má a nemá být radnici, přistěhujte se sem a pojďte volit a kandidovat.    
01.09.2011 - 23:58:28
PU12 - Pro "slune" - pro pokrytce tvého formátu mám přirovnání: duševní ubožák. Příště se podepiš. Jiří URBAN.
01.09.2011 - 23:39:05
setty - Dobrý večer. Mladý rozhodně nejsem a co se týká pravopisu je pravdou, že jsem ve svém rodném jazyce již dlouho nepsal. Ale dobrá. Polepším se. Co bylo SS vím. Výlet do minulosti však zažívám teprve zde. Nejedná se ale o druhou světovou válku a o komunismus, protože mnozí z lidí na radnici mají rudou hvězdu na baloňáku v šatníku a mnozí se nestydí ji stále ctít. Ostuda? Každopádně. Vždyť zástupce komunistů máte v zastupitelstvu. To není možno v žádné jiné civilizované zemi. Za další mnoho členů čssd mají komunistickou minulost. Jak tak koukám do leva i do prava tak s tímhle portfóliem lupičů a podvodníku díru do světa moc neuděláte. Spíš přivedete město Stříbro do ještě většího zadlužení a maléru než je teď. JIstě že napíšete, že se motám do dění zde i když zde trvale nežiju, ale myslím že tento nadhled vám právě schází...tak jako povědomí o tom jak řídit zastupitelstvo. To co jste Vážení pánové ukázali na posledním zatupitelstvu byla fraška neuvěřitelná. Každopádně doré noci všem lidem dobré vůle pokud zde ještě nějací jsou a vydrží jak z nich děláte blbce...
01.09.2011 - 21:48:40
slune - znam dva nejchytřejší lidi na světě. jeden je pan Hrábek, druhý pan Urban. dva s patentem na rozum.
01.09.2011 - 18:59:02
dirigent - Omlouvám se za nesprávně použitý termín. Diskutující s nickem mecenas mi správně upozornil, že p. místostarosta nebyl odvolán, ale sám podal rezignaci. Bc. Jan Macák
01.09.2011 - 18:24:47
mecenas - Pane Macáku, místostarosta nebyl odvolán, pokud dobře čtu, ale podal "výpověď", protože nemohl dělat svou práci tak, jak by si přál. Vznešeně to nazval rezignace z důvodů libě znějících pro média.
01.09.2011 - 17:58:21
dirigent - Pro setty: Nevím jakou souvislost má pomlouvání mé osoby s odvoláním místostarosty města. Chápu, že každému sedět nemusím a zřejmě vy nebudete sedět mně, alespoň soudím dle vašeho příspěvku. Přesto bych rád viděl, že když jste tak kritický, tak se taky podepište. A pokud mne spojujete s nickem mecenas, pak jste na velkém omylu a očekávám od Vás alespoň omluvu. S pozdravem Bc. Jan Macák
01.09.2011 - 17:15:42
mecenas - Milý "rádobydetektive" setty, ukažte mi nějakou pomluvu, případně zkreslený fakt, který jsem zde uvedl? Vše, co jsem napsal, je dohledatelné v zápisech z rady nebo zastupitelstva. Ale vidím, že Váš zájem o město je pouze sbírat drby od zhrzelých politiků nebo úředníků :o) Pomluvy a urážky vidím jen u Vašeho příspěvku. Zřejmě jste příliš mladý na to, abyste věděl, kdo to byl příslušník SS a co tito lidé dělali. Jinak mě nenapadá racionální důvod z přirovnávání kohokoliv k těmto příslušníkům. Přál bych Vám výlet do minulosti a setkání s těmito příslušníky, abyste si příště takové nazývání rozmyslel. Jen malé doporučení pro Vás. Pravopisné chyby dělá každý, ale ve Vašem příspěvku je jich na můj vkus až přespříliš. Věnujte tedy svůj čas studiu pravopisu a ne urážkám.
01.09.2011 - 14:52:17
setty - Dobrý den. Je nutno, vážený pane Macáku - Mecenáši aby především lidé jako vy nabyly nijak účastni na dění a běhu radnice ve Stříbře. Podobně jako příslušník SS jednotek pan Hrábek jste představitelem něčeho tak odporného, nemorálnho a slizského co opravdu nemá obdoby. Vaše práce je opravdu příkladná a myslím, že v pracovní době by jste se měl věnovat především své práci a ne rozborům věcí, o kterých víte málo, případně nic. Výroba doměnek, pomluv a různých zkreslení je Vaše oblíbená činnost. Vezměte s velitelem SS a udavačem Hrábkem za ruku, oblečte si nějaké slušivé oblečky - nejlépe stejné a táhněte laskavě do nějaké bohem zpomenuté - nejlépe opuštěné vesničky a tam si pište co chcete. Město Stříbro je díky takovým expertům a pomateným politikům, kteří myslí jen na sebe na huntě, a tak to bohužel zůstane.
01.09.2011 - 11:02:54
Pepa - Dobrý den pane Ženíšku. Hned to vypadá jinak, když politik vyjádří svůj názor veřejně a děkuji Vám. Nicméně píšete, že „situace v zastupitelstvu byla po volbách jiná, než posledních pár měsíců, kdy se starosta s místostarostou začali snažit vyšetřit některé s dřívějších kauz“. Vyšetřování je v pořádku, probíhá-li v souladu se zákonem a s případnými předpisy. Ale vývoj je zcela přirozená věc a zužovat ho jen na vyšetřování kauz, to nemyslíte vážně? I když Vaše jediná výtka vůči místní organizaci je, že nepodepsala koaliční dohodu, není to tak, že díky tomu, že si na radnici prosadila dva úplné ničeho neznalé nováčky, se podstatnou měrou podepisuje na současném stavu? Vždyť Vy sám jste na zastupitelstvu slyšel o „ústní“ objednávce prací od pana Vovsíka, o které ale správce rozpočtu nic neví! A to už máme téměř 9 měsíců od ustavujícího zastupitelstva a ani taková elementární zásada se nedodrží. Hezký den všem Josef Hrábek
31.08.2011 - 14:34:42
mecenas - A když už tyto stránky čtou i vysoce postavení členové TOP09, neodpustím si další komentář. TOP09 jsem volil, ale jen některé její kandidáty a stejně tak i hodně dalších občanů. Dát za lídra pana Šrámka, místo např. pana Červeného vám ubralo spoustu hlasů. Nezkušený kladrubský rodák, který pro město do té doby neudělal vůbec nic, nezajímal se o dění ve Stříbře, natož pak na radnici. A ještě ho inzerovat jako kandidáta na starostu, to bylo terno! I po volbách se prezentuje nebo spíše neprezentuje. Dostane funkci předsedy výboru, vzápětí na ní rezignuje, při zastupitelstvu vypadá, že neví, o čem se hlasuje. A když hlasuje, tak dle toho jak mu stranická příslušnost radí. Tomu neříkám lídr kandidátky, ale maximálně tak loajální člen TOP09.
31.08.2011 - 12:26:43
urednik - Je pěkné, jak o.z. obhajuje svého koně, ale všichni co se pohybují během dne na náměstí, by panu o.z. mohli vyprávět o pracovní morálce pana místostarosty. Toho pálila zadnice každou hodinu a tak se vždy šel někam projít. Nepřizpůsobyví na náměstí si mysleli, že je jeden z nich. Akorát nevydrží na jednom místě. Jestli pracoval stejným způsobem i v muzeu, nedivím se, proč byl odvolán. Nesporně obohatil kulturu ve Stříbrě o účinkování významných osobností, ale co dál? Je něco dál? Za dobu účinkování na radnici něčeho dokázal? Schazovat vše na neochotu zastupitelů, rady? Není to laciná populistická výmluva? Prezentoval rozumný návrh k diskusi? Nebo jenom stále kritizoval, rozhazoval rukama, ukazoval prstem? Umí ještě něco jiného? Na kritiku reagoval arogancí a vyprávěl, jak má vše pod kontrolou. Žádného pochybení, chyby se nedopustil. Sebekritika žádná! Spaní nespaní, parkování neparkování, co je to proti dělání nedělání! Jeho nejvěrnější přátelé, zapátrejte v paměti, kolikrát se vám motal na pracovišti a měl by býti někde jinde?! Neotravoval vás? Myslím si,že by nám pan starosta mohl povyprávět o spolupráci s panem Pavlem Plánkou i dlouhé hodiny. S humorným podtextem a gesty by to mohla býti dobrá estráda!
31.08.2011 - 08:40:11
mecenas - Dovolím s pouze jednu poznámku k bodu 3. Jak velice snadno se hodí přes palubu nestraník, který TOP09 přinesl nejvíce hlasů voličů. Říci, že jeho další působení je na jeho osobní zodpovědnosti, je alibistické a smutné. Znovu opakuji, že dělat "velkou" politiku v našem městě nic pozitivního nepřinese. Protože sem pouze přinášíte to, co vidíme denně ve zprávách a z čeho je většině národa, slušně řečeno, nevolno. Uvědomte si páni zastupitelé, že jste stříbrští občané a ne loutky politických stran, a začněte jednat jako občané. Máte snad svůj rozum, názor. Na prstech jedné ruky by se dali spočítat zastupitelé, kteří nepodléhají tlaku politických stran. Panu Červenému tleskám za odvahu.  
31.08.2011 - 00:40:12
oz - Dovolím si pár poznámek, i když nejsem občanem města Stříbra. 1) 9 let jsem však trávil všechny pracovní dny v tomto městě, takže se myslím velice dobře orientuju i v nastalé aktuální situaci. Samozřejmě, že rezignace p. Plánky byla dopředu připravená (určitě jste zaregistrovali, že pan místostarosta svoji rezignační řeč četl:) ) I když při jeho nesporným kvalitách by ji byl určitě schopen vymyslet namístě. 2)Důvod mojí účasti nebyla nějaká kontrola našich členů, ale zájem o průběh jednání zastupitelstva, stejně jako mám i v jiných městech (spadající do naší organizace). Pan poslanec Votava jako regionální šéf ČSSD byl ve stejné situaci jako já, i když chápu, že to má do vašeho zastupitelského sálu o několik desítek kilometrů blíž. 3) TOP 09 odchází do opozice. To si místní organizace TOP 09 odhlasovala na svém zasedání v minulém týdnu a mnou vedená regionální organizace to plně respektuje. Pan starosta toto rozhodnutí jako nestraník zatím neakceptoval, proto je jeho veškeré další působení na jeho osobní zodpovědnosti. 4) Žádnou koaliční smlouvu nebylo potřeba vypovědět, protože bohužel žádná psaná smlouva neexistovala (to je jediná moje výtka vůči naší místní organizaci) 5) Není asi dostatek prostoru na to, abych se rozepsal o tom, že situace v zastupitelstvu byla po volbách jiná, než posledních pár měsíců, kdy se starosta s místostarostou začali snažit vyšetřit některé s dřívějších kauz, ale to vy určitě víte lépe než já. 6) Trpělivost. Pevně doufám, že město Stříbro teď bude mnohem častěji zmiňováno v MfDnes a Tachov. deníku, než bylo doposud. 7) Závidím vám zájem občanů o jednání zastupitelstva. V Plzni přijde cca 5 lidí. Zdravím. Ondřej Ženíšek TOP 09
30.08.2011 - 21:30:15
fobus - A co třeba vyfotit občana p.Štybara který pokaždé parkuje s vozem kanalizací(nebo jak se firma jmenuje) který může používat jako soukromý vůz na parkovišti před bývalým hotelem Evropa,který je určen pro služební vozy MÚ Stříbro.Jak to,že on tam parkuje a ostatní dostávají výzvy od Městské policie?Je Štybar senior rovnější nežki ostatní?Doufám,že se p.Plánka vrátí.A co p.Cvrk?Vždy byl dobrý jako učitel,vedoucí speleologického krožku za jiného režimu i jako člověk.mohu psát dále kdo sedí na MÚ.Co třeba člověk,který má na starosti vnitřní kontolu?Také na něj hodíte špínu když si ověříte proč byl nucen odejít od policie?Stačí si najít v archívu ČT co provedl.A to je docela síla oproti p.Plánkovi,který se vždy snažil pro město něco udělat.Nechápu o co Vám jde.Každý má nějakou skvrnu na svém životě,ale toto co je vedeno proti již bývalému místostarostovi je jako hon na čarodějnice v knize Divadlo hrůzy.
30.08.2011 - 19:14:44
mecenas - Občane, nezapomeň vyfotit i parkování např. pánů Turka a Ryby ;o)
30.08.2011 - 19:09:33
mecenas - Ladislave, jak už bylo napsáno, p. Cvrk utekl, ale nejen za hlasem svého srdce. Pomohla mu i ODS a p. Koenigsmark. A lidé mu to nezapomněli, jak ukázaly volby. Ale třeba se vrátí na nějakou funkci jako spasitel rozpadající se TOPky...
30.08.2011 - 18:52:10
gandalf - A konečně se na radnici vrátí pořádek třičvrtě roku se tu nic neudělalo to minulý vedení to bylo plodnější zimák fotovoltaika kasárna no a to bych se upsal tak sem rád že se to zase vrátí a Stříbru bude zase lépe.Město je díky Plánkovi na pokraji krachu dějí se tam šílený nekalosti to ani ty z*m*r*d*i komunisti za 40 let nenadělali takovou spoušť :)
30.08.2011 - 17:13:50
bkv - "Jako místostarosta města jsem chtěl změnit celou řadu věcí, napravit dřívější chyby. Odstranit plýtvání a další nehospodárnosti. Chtěl jsem prosadit nové principy fungování městských orgánů a institucí." Může mi někdo znalejší říci co se za těch třičtvrtě roku vlastně změnilo?
30.08.2011 - 16:55:00
Mila - Kolego, kdo uteče, vyhraje? A to už i starosta připouští na IDNES svojí rezignaci“!
30.08.2011 - 16:44:33
manes - reaguji na příspěvek ladislava - to tady asi dlouho nebydlíte, když oslavně píšete o p. Cvrkovi. Ten přece také utekl od rozdělané práce za hlasem svého srdce a město mu bylo putna. My ale nezapomínáme a i přes jeho vřelé a na všechny strany rozdávané sladké úsměvy si pamatujeme jeho přístup k pozici místostarosty. Pane Ladislave
30.08.2011 - 15:56:32
rak - Naše město Stříbro proslavují s pravidelností v médiích pouze dvá občané. Štybar a Plánka. Jeden jako sportovní hrdina a druhý jako a morální žebrák.
30.08.2011 - 15:28:28
kolega - Huráá..Gratuluji všem vítězům této, od začátku zákulisním odvoláním ředitele průhledné frašky, a všem komunistům převlečeným za demokraty..Hlavně panu senatorovi, který se tam na té vaší radnici zase brzo zabydlí až mu skončí senatorský mandát obklopen svými věrnými, kteří umí jak říká pojmenovat problémy. Dovedu si představit jak se podobné problémy pojmenovávají a jak ostřílení politici si tyto problémy dokáží zhodnotit..Jen škoda, že nemá Pavel Plánka dost odvahy pojmenovat "tyto problémy" a vytáhnout je na světlo boží. To by asi komunisti, teda pardon demokrati, koukali. Lidí jako je Michálek je holt málo a tak se spokojme s pojmenováním dipolomatickým "nebudu se podílet na fungování systemu s kterým nesouhlasím...." Bůh s Vámi město Stříbro.
30.08.2011 - 14:34:50
bkv - Tak jsme se dostali i na Idnes: http://plzen.idnes.cz/rok-po-volbach-je-stribrska-radnice-v-rozkladu-mistostarosta-konci-1fs-/plzen-zpravy.aspx?c=A110830_112517_plzen-zpravy_alt
30.08.2011 - 13:22:51
Mila - „Toho bohdá nebude, aby český král z boje utíkal.“ Jak nazvat člověka, který utíká od rozdělané práce? Pochopím malé dítě, když se vzteká, že není vždy po jeho. A co voliči? Nebo z pozice opozičního zastupitele dosáhne více než z postu místostarosty, tedy z postu zástupce města a z postu, kde měl k ruce všechny úředníky? A z jaké opozice? Možná se inspiroval Jiráskovým románem „Proti všem“.
30.08.2011 - 12:18:02
ladislav - Já to říkám stále, že na malém městě kde vás každý zná se kariéru dělat nevyplácí, ta se musí dělat ve velkoměstě, kde vás nikdo nezná a každému jste tam ukradení ... nevzpomínám si na nikoho kdo by z vedení našeho města odcházel s čistým štítem a s vdědkem občanů ... napadá mě snad jen p. Cvrk, jinak si všichni spíše pohoršili
30.08.2011 - 12:06:56
rak - Velice se omlouvám Plínkovi za to, že jsem jej stále kritizoval ze jeho nečinnost a nekonstruktivní postup k práci místostarosty. Včera konečně přednesl svůj první a zároveň poslední návrh tedy rezignaci(tzv. podzimní vlaštovku ) a za to ho musíme pochválit. Jeho rezignace o vlásek předběhla jeho odvolání a byl bych rád, kdyby si z něj vzal někdo další příklad a Dr.žel s ním krok. Věřím, že se konečně začne pracovat a ne stále hledat kostlivce. Svým populismem v tisku jistě nikoho nepřekvapil a jen mne velice těší, že bude moci vykonávat nějakou duchaplnější práci když je tak jedinečný člověk. Čest vaší práci sTOP09 soudruzi.
30.08.2011 - 11:43:15
občan - Pán Bůh ochraňuj Stříbro. Možná by bylo lepší odstěhovat se někam, kde pravda vítězí nad lží a nenávistí..stydím se za to, že jsem občan města Stříbra..stydím se za naše zastupitele. Mrzí mě, že jsem šel volit..Město Stříbro nemá budoucnost..tady vítězí intriky, osobní zájmy zastupitelů, lži a podvody. R.I.P. lepším zítřkům, tady se zatuchlost nevymýtí. Amen. P.S.: beru fotoaparát a vyrážím do ulic..to bude srandy.
30.08.2011 - 09:46:21
mecenas - A především je nutné si uvědomit, že rezignoval, nebyl odvolán. Takže "oslavovat" tady KSČSSDVV je lehce scestné. Koalice TOP, ODS, ČSSD, která si domluvila vládu hned po volbách, stále funguje. Že z ní pan Plánka vystoupil je jeho osobní rozhodnutí. Pokud by to bylo tak, jak četl z rezignačního dopisu, proč tedy také neodstoupil pan Červený, když se vedení města hází klacky pod nohy? Co je jednoduššího než tedy vypovědět onu koaliční smlouvu? Jde to jinde, proč ne tady? Ale pokud jsem dobře slyšel, pak pan Plánka řekl, že bude pracovat jako opoziční zastupitel. To buď nemyslel vážně, nebo to naznačuje, že skončil v TOP09 a přechází k jiné "nekoaliční" straně?
30.08.2011 - 09:38:10
mecenas - Vzhledem k tomu, kdo všechno se zúčastnil včerejšího zastupitelstva, to měl pan Plánka dopředu připravené. Pozval si svého šéfa z TOP09 pana Ženíška, svého advokáta a autora rezignačního dopisu pana Vovsíka, kteří na vše svým bedlivým okem dohlíželi :o) Nicméně nechápu, proč TOP09 nepodržela svého člena, protože pan Červený není členem strany a nebude tak "pod dohledem".  
30.08.2011 - 08:48:14
gandalf - To vyměkl rychle škoda.Ať žije KSČSSDVV.
30.08.2011 - 08:43:17
Pepa - I na včerejším zastupitelstvu byl v diskusi velitel Městské policie Stříbro (MP), tedy pan starosta, na „nekonání“ MP upozorňován. Josef Hrábek
30.08.2011 - 08:40:37
fobus - Samozřejmě že to vím,jenom jak jsem psal-jsou si rovnější než rovní.
30.08.2011 - 08:22:58
rejpal - Tak koukam že Hermann Hrábek dosáhl svého.Teď už nic nebrání k obsazení radnice nenutilovskozemanovským křídlem.Tísíckrát opakovaná lež se stává pravdou a tak i když na minulém zastupitelstvu jsme se dozvěděli, že pozemky od Zemana jsou bezcenné a obchvat po nich nepovede tak Hermann Hrábek nás přesvědčí o opaku. pro fobus:pan senátor a pan poslanec mají přece imunitu, ty nemůžou dostat pokutu
30.08.2011 - 07:34:52
fobus - Bohužel.Škoda.Jsem zvědavý kdo ho nahradí.Že by někdo z ČSSD?Pokud to tak dopadne,tak doufám že to nebude podle známého-Sociální demokrat,kudy chodil tudy krad.Je mě líto,že p.Plánka skončil,protože je to slušný člověk.Pokud jde o nešťastné zaparkování v prostoru býv.kostela,tak mohu poze napsat-koukněte se někdy do Benešovy ulice kde je pěší zóna a pan poslanec ČSSD Votava zde před zraky městské policie beztresně parkuje svůj VW před svým domem a to bez povolení které mu na základě žádosti MÚ vydá.Dále si všiměte na "senátora"Nenutila,tajemníka a další zaměstnance MÚ,kteří parkují soukromá vozidla na vyhrazeném parkovišti pro služební vozidla MÚ Stříbro a to opět za aktivního přehlížení městské policie.A mají tito lidé být také napadáni jako p.Plánka?Asi ano,ale i zde funguje staré známé-Všichni jsme si rovni,někdo je ale rovnější.



Pro reakci na článek musíte být přihlášen

Publikování nebo šíření článků a fotografií ze stribro.cz je bez souhlasu autora zakázáno.
Účetnictví a prodejna počítačů Stříbro | Tvorba www stránek Stříbro